جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

مهدی صباغ زاده به سینماپرس خبر داد:

«ارغوان» و «ماهی سیاه کوچولو» به زودی به سینماها خواهند آمد

فیلم سینمایی«ماهی سیاه کوچولو»

سینماپرس: مهدی صباغ زاده مدیر شرکت پخش نیمروز از آماده بودن ۴ فیلم برای پخش در سینماهای سراسر کشور خبر داد.

وی درباره وضعیت اکران این فیلم ها توسط این شرکت به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی ارغوان به کارگردانی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه در ابتدای پاییز توسط این موسسه در سینماها به نمایش عمومی در می آید.

وی افزود: همچنین فیلم سینمایی ماهی سیاه کوچولو به کاگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی را نیز آماده اکران داریم که نمایش این فیلم به همراه فیلم سینمایی «ارغوان» در اولویت اکران این دفتر پخش است.

صباغ زاده از آمادگی برای نمایش فیلم تحسین شده «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند هم با توجه به استقبال مردم در جشنواره فیلم فجر ار این فیلم و همچنین نگاه مثبت منقدان و رسانه ها در موقعیت مناسب به روی پرده سینماها خواهد رفت.

گفتنی است وحید جلیلوند در جشنواره سی و سوم فیلم فجر تندیس بهترین کارگردانی و محمدحسین لطیفی سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش «نگاه نو» این جشنواره را برای فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» دریافت کردند.

مدیر موسسه پخش نیمروز در پایان فیلم «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی مقصود جباری را از دیگر فیلم های آماده نمایش این موسسه نام برد.

بنابراین گزارش، شرکت پخش نیمروز به مدیریت مهدی صباغ زاده تاکنون پخش سراسری فیلم های «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته سید روح الله حجازی، فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» ساخته عباس رافعی و همچنین فیلم سینمایی «لامپ صد» به کاگردانی سعید آقاخانی را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.