چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

شجاعی کیاسری عنوان کرد:

رییس جدید صداوسیما به هیچ جریان سیاسی بدهکار نیست و می تواند بدون مشکل عمل کند

سید رمضان شجاعی کیاسری*

سینماپرس: عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: از آنجایی که سرافراز به هیچ گروه و جریانی بدهکاری ندارد می تواند اهداف و سیاست های خود را بدون مشکل پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگویی در رابطه با مدیریت جدید سازمان صداوسیما گفت: سرافراز از جنس رسانه و فرزند رسانه بوده و تجربه قابل قبولی دارد. 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: وی در واحد برون مرزی کار کرده و از آنجایی که حساسیت رسانه ای در آنجا زیاد است و تجربه لازم در این زمینه را کسب کرده است.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که سرافراز به هیچ گروه و جریانی بدهکاری ندارد می تواند اهداف و سیاست های خود را بدون مشکل پیش ببرد.

شجاعی کیاسری در ادامه با تأکید بر اینکه رسانه باید فراجناحی باشد گفت: رسانه ملی باید به معنای واقعی ملی باشد که در این زمینه شخص ضرغامی در کارکرد خود موفق بوده اما گروه او را همراهی نکرده و در کار گروهی اشکالاتی در حوزه سیما وجود آمد که سرافراز باید با تدبیر خود آن را برطرف کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم در ادامه افزود: مدیریت جدید باید طرح، نگاه و سلیقه جدید داشته باشد و این موارد را به بدنه خود تزریق کند.

وی در ادامه با اشاره تعداد زیاد شبکه های تلویزیونی در صداوسیما گفت: متأسفانه تمام این شبکه ها یک کارکرد دارند و شما می توانید موارد مثل فیلم، ورزش، برنامه های کودک و مسائل بهداشتی و آموزشی را در تمامی شبکه ها مشاهده کنید در صورتی که برای هر کدام از این موارد یک شبکه تخصصی وجود دارد.

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما در پایان درباره تبلیغات تلویزیونی خاطرنشان کرد: بودجه صداوسیما با درآمد حاصل از تبلیغات گره خورده و علیرغم میل مدیران این سازمان مجبور است به این نحو فعالیت کند که البته باید مشکلات آن نیز با مدیریت مدبرانه برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.