دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

محمد رضا خباز مطرح کرد:

تبدیل رسانه ملی به دانشگاه ملی با ورود ریاست جدید سازمان صداوسیما

محمدرضا خباز

سینماپرس: معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: انتخاب رئیس از درون یک مجموعه به سایر افراد آن مجموعه امید به آینده می دهد و همین موضوع سبب تشویق آنها می شود تا به آینده خود توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا خباز در گفتگویی با بیان اینکه یکی از انتظارات هر مجموعه انتخاب مدیر از درون همان مجموعه است گفت: کارمندان مجموعه ای مثل وزارت علوم انتظار دارند وزیر از بین دانشگاهیان باشد و سخت تر می توانند فردی که پزشک است را به ریاست خود بپذیرند و یا مجموعه شهرداری بیشتر می پسندد که شهردار از میان آنها انتخاب شود تا درک بیشتری از فعالیت های درون سازمان داشته باشد.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری بر همین اساس تصریح کرد: اکنون کارمندان صداوسیما نیز از انتخاب رئیس خود از درون مجموعه به همان میزان رضایت دارند و این امر می تواند یک اتفاق خوب در میان آنها باشد.

وی در ادامه به بیان محاسن انتخاب یک رئیس از درون مجموعه مورد فعالیت پرداخت و عنوان کرد: انتخاب رئیس از درون یک مجموعه به سایر افراد آن مجموعه امید به آینده می دهد و همین موضوع سبب تشویق آنها می شود تا به آینده خود توجه بیشتری داشته باشند.

خباز همچنین افزود: فردی که از درون یک مجموعه به عنوان رئیس انتخاب می شود اطلاعات کافی و وافی را دارد و نیازی نیست گروهی تشکیل شوند تا به او خط دهند چه فعالیت هایی باید انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به سوابق مدیریتی مرتبط محمد سرافراز در معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما گفت: یکی از ویژگی هایی که وی دارد این است که با خارج از کشور بسیار در ارتباط بوده طبیعتا فکر بازتری دارد چرا که فرهنگ ها و نظرات مختلف را می شناسد.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در پایان با ابراز امیدواری از توانمندی های ریاست جدید سازمان صداوسیما، خاطرنشان کرد: انتخاب محمد سرافراز به عنوان ریاست جدید سازمان صداوسیما بسیار مناسب بود که امیدواریم با وجود وی کم و کاستی هایی که در گذشته در این سازمان وجود داشت به پایان برسد و به یک دانشگاه عمومی و ملی تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.