پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

با حضور کوثری و طالبی نژاد

«اشباح» در فرهنگسرای ارسباران نقد می شود

فیلم سینمایی اشباح

سینماپرس: فیلم سینمایی «اشباح » به کارگردانی داریوش مهرجویی در سیصد وچهلمین نشست باشگاه فیلم تهران یکشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۸ در فرهنگ سرا ی ارسباران اکران و نقد می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران ، فیلمنامه «اشباح» با نگاهي به نمايشنامه «اشباح» نوشته هنريك ايبسن نوشته شده است . 

فیلم با ایفای نقش شخصیت های ، تیمسار سلیمانی که در روابط خود با همسرش به بن بست می رسد ، وکیل خانواده که علیرغم تلاش برای بهبود اوضاع زندگی آنها به نتیجه ای نمی رسد و نیز مازیار پسر جوانی که سالها گناهان پدرش تیمسار گریبان وی را می گیرد و مسیر عشق و زندگی او را دشوارمی سازد به همراه سرگردانی اعضای خانواده چون شبح هایی درجستجوی خلوت زندگی شان دنبال می شود .

داریوش مهرجویی (نویسنده و کارگردان )، جهانگیرکوثری (تهیه کننده ) ،مهتاب کرامتی، پیمان معادی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی و احمد یاوری‌شاد( بازیگران ) ، وحیده محمدی فر(طراح لباس ) از عوامل و دست اندرکاران  فیلم هستند.

این فیلم با حضور جهانگیرکوثری تهیه کننده و احمد طالبی نژاد (منتقد) نقد و بررسی می شود.

علاقه مندان برای حضور دراین نشست می توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع د رخیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان ، خ جلفا مراجعه و یا با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.