شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

در گفت وگو با سینماپرس عنوان شد

پخش کننده«طبقه حساس» به دنبال اکران فیلمهای موگویی، جاویدی و ابراهیمیان در نیمه دوم سال

حبیب اسماعیلی*

سینماپرس: حبیب اسماعیلی مدیر پخش شرکت «مولود رسانه» صبح امروز گفت: پیگیر اکران فیلم های «تراژدی» ساخته آزیتا موگویی و «ملبورن» ساخته نیما جاویدی و «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در نیمه دوم سال هستیم.

بنابران گزارش، وی  در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد اکران های این شرکت اظهار داشت: ابتدای سال فیلم سینمایی «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی را در اکران داشتیم که فیلم به نوعی رکوردار فروش در سینماها شد و اکران آن در چند سالن ماه مبارک رمضان ادامه  دارد.

وی گفت: سپس فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی در سینماها داشتیم و فروش آن فیلم نیز راضی کننده بود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» ساخته شاهین باباپور را در اکران دوم عید فطر اکران کنیم. 

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد «مجرد چهل ساله» با محتوای طنز نیز بتواند مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» به تهیه کنندگی محسن جاهد و کارگردانی شاهین باباپور است و ماهایا ‌‌پطروسیان، مجید صالحی، مهران‌ غفوریان، سیروس ‌گرجستانی، سحر ‌‌ولدبیگی، امیر ‌نوری، پوراندخت مهیمن، زویا امامی، دانیال عبادی، فاطیما پاشایی و برزو ارجمند بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند.

«مجرد ۴۰ ساله» داستان زندگی خانم دکتری ۴۰ ساله را روایت می کند که در رشته خود تبحر و تخصص دارد، اما در زمینه ازدواج و انتخاب همسر دچار مشکل است. با این حال او در طول داستان اتفاقاتی برایش رخ می دهد.

بنابراین گزارش، شرکت مولود رسانه تا کنون فیلم های «خنده در باران» ساخته داریوش فرهنگ، «قبرستان غیر انتفاعی» ساخته محسن دامادی و «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی و ... را اکران کرده است.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.