سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

مستند «اهمیت عارف بودن»فردا در ارسباران نقد می شود

مستند اهمیت عارف بودن

مستند «اهمیت عارف بودن» به كارگرداني مهدي باقري و تهيه كنندگي سعيد رشتيان در سيصد و سی یکمین نشست باشگاه فيلم تهران چهارشنبه 2بهمن ساعت 18 با حضور عوامل فيلم در فرهنگسراي ارسباران اکران و نقد مي شود .

به گزارش سینماپرس، اين فيلم مستند، نمایی از سال های پايانی زندگي «عارف قزويني» تصنيف سراي نامدار كشور را در شهر همدان به تصویر می کشد و به مرور برخی از نامه هايي كه این شاعر برجسته براي چند دوست در تهران نوشته بود را مرورمی کند.


فيلم مستند «اهميت عارف بودن» به مدت 36 دقيقه و در سال 90 توليد شده است . مهدي باقري (پژوهشگر، نويسنده، تدوينگر کارگردان) ، محمد حدادي (تصویربردار) ، صدابرداران ( حسن شكوهي نیا، سعيد گودرزي و حبیب محمدی مهرشاد ملكوتي)،گويندگان (هومن برق نورد، فرشاد فدائیان و انوشيروان خاني) اجرای تصنیف های عارف ( آیدین علیانسبو مهدی مبتغا) مديران توليد( فرزاد سپهر و نيما باقرزاده) از عوامل و دست اندرکاران این فیلم مستند هستند.

 علاقه مندان براي شرکت در اين نشست و كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به نشاني سیدخندان خیابان جلفا ، فرهنگ سرای ارسباران مراجعه و يا با شماره هاي 20-22872818 – روابط عمومي تماس بگيرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.