سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

پس یک تعویق طولانی؛

محسن دامادی : «آب نبات قرمز» پس از جشنواره فیلم فجر کلید می‎‌ خورد

محسن دامادی*

فیلم سینمایی «آب نبات قرمز» به کارگردانی محسن دامادی و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی پس از سی و دومین جشنواره فیلم فجر کلید می خورد.

«محسن دامادی» کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول پیش تولید فیلم سینمایی «آب نبات قرمز» به تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی هستیم.

کارگردان «یک اشتباه کوچولو» در ادامه افزود: کار یک مقدار تروکاژ داشت که باید به مرحله «s.g.i» تبدیل می شد. قصه چند بار به صورت گروهی بازنویسی شد تا ما به نتیجه دلخواه خود برسیم، یعنی کاری باشد که هم جوابگوی کودکان باشد و در کنار آن بتواند بزرگسالان را هم جذب کند.

کارگردان «خانواده ارنست» ادامه داد: هدف ما این است که «آب نبات قرمز» فیلمی استاندارد و جذاب باشد، برای همین کار گروهی انجام داده ایم تا به فیلمنامه ای  مطلوب، برسیم.

دامادی ادامه داد: آخرین نسخه ای که نوشتم مورد تائید گروهی از دوستان قرار گرفت و قرار بر این شد تا بعد از اتمام سی و دومین جشنواره فیلم فجر کار تولید را آغاز کنیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آب نبات قرمز» فضای  فانتزی و گرافیکی دارد و داستان آن در مورد آب نباتی است که هر کس آن را می خورد، قادر به انجام کارهای عجیب و غریب می شود. این آب نبات  باید به مقصد خاصی در داستان برسد و در این مسیر دست به دست مردم شهر چرخیده و تغییرات زیادی را در شهر ایجاد کند.

«قبرستان غیر انتفاعی»، «خانواده ارنست»، «یک استباه کوچولو» و ... در کارنامه فیلمسازی «محسن دامادی» به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.