یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶

تا 15 روز آینده

معیریان: «رالی ایرانی 2» در کیش کلید می‌خورد

آرش معیریان

آرش معیریان کارگردان مجموعه «رالی ایرانی» که در شبکه‌ خانگی پخش شد، از آغاز فیلمبرداری دومین سری این مجموعه تا 15 روز آینده در کیش خبر داد.

معیریان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، گفت: تقریبا مقدمات ساخت فصل جدید رالی ایرانی را فراهم کرده ایم و قرار است که در فصل دوم در لوکیشن جدیدی که در جزیره کیش است، کار را شروع کنیم. در این سری از مجموعه بخش های رقابت زیر آب، پاراگلایدر (پرش با چتربال) در کنار ساحل و روی آب و بخش هایی را به شکل سرعت در رقابت خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تقریبا تمام بخش های کیش که به لحاظ سیاحتی و توریستی جذاب است را در فیلمنامه فصل دوم رالی ایرانی لحاظ کردیم. قرار است ظرف چند روز آینده بخشی از گروه در کیش مستقر شوند و در 15 روز آینده فیلم را کلید می زنیم. فصل دوم در 4 دی وی دی که هر کدام شامل 2 قسمت است و مجموع آن ها 8 قسمت می شود، خواهد بود.

کارگردان فیلم سینمایی «کما» با اشاره به موفقیت فصل نخست «رالی ایرانی»، بیان کرد: هر کجا که از رالی 1 خبری بوده و اظهارنظرهایی که دیدیم و شنیدیم همه حاکی از موفقیت و فروش بالای این مجموعه بوده و تا به حال جایی نشنیده ام که بگویند این سریال خانگی موفق نبوده است. دلیل اینکه رالی ایرانی 2 ساخته می شود موفقیتی است که فصل اول آن کسب کرده چون اگر قرار بود موفق نباشد و ضرر داشته باشد که اصلا فصل دوم ساخته نمی شد.

وی همچنین افزود: اگر به سایت رالی ایرانی نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که یک میلیون و 500 هزار نفر فقط این سایت را کلیک کردند و تمام این تعداد، نظرات مثبت گذاشتند و همین پیگیری ها و علاقه مندی های مخاطبان بوده که ما را وادار کرد تا فصل دوم را نیز راه بیاندازیم اگرچه در برنامه هایمان هم بود.

کارگردان فیلم سینمایی «چپ دست» اظهار داشت: مجموعه رالی ایرانی، 5 فصل دارد که هر فصل در یکی از اقلیم های جغرافیایی ایران با ویژگی ها و شرایط خاص آب و هوایی خود فیلمبرداری می شود.

معیریان در ادامه از تغییراتی که در بخش دوم این مجموعه رخ خواهد داد صحبت کرد و گفت: تغییراتی از بابت جذابیت بیشتر در این مجموعه خواهیم داشت و به همان چیزهایی که در سری اول بود بسنده نکردیم.

وی یادآور شد: در فصل اول این مجموعه خیلی فکرها و ایده ها داشتیم که به لحاظ زمانی و تجهیزات امکان اجرای آن نبود. شرایط ساخت سختی داشتیم، تقریبا از 15 دوربین ویژه اچ دی استفاده کردیم و 10 نفر صدابردار داشتیم یعنی با وجود اینکه فیلم در 72 ساعت اتفاق می افتد؛ اما به لحاظ امکانات و تجهیزات به جرات می توانم بگویم که به اندازه یک سریال هزینه بردار است و ابزار و ادوات می خواست.

این کارگردان سینما در پایان اعلام کرد: فصل دوم این مجموعه را نیز با همان عوامل قبل به غیر از تغییراتی که در بازیگران داریم، کار می کنیم اما با نگاه جدید و جدذابیت بیشتر مهمان خانه های مردم می شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.