یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

آرش معیریان کارگردان «رالی ایرانی»:

مخاطبین «رالی ایرانی» از دیدن کار شگفت زده خواهند شد

آرش معیریان

سینماپرس-گروه سینما/مجموعه «رالی ایرانی» ساخته آرش معیریان و به تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب قرار است در این هفته در شبکه نمایش خانگی در تهران و شهرستان‌ها توزیع شود. آرش معیریان معتقد است می شود با ارائه یک مدل جدید از یک محصول فرهنگی توجه مخاطب را به خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس نخستین دی. وی.دی «رالی ایرانی» طی روزهای آینده در فروشگاه‌های سراسر کشور عرضه خواهد شد. مسابقه اول این مجموعه تنها در 3 دی.وی.دی منتشر شده که هر دی.وی.دی شامل دو قسمت است.

 

در مسابقه اول هنرمندانی چون محمدرضا فروتن، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، سحر ولدبیگی، سیروان خسروی و نیما بانکی حضور دارند که با هم به رقابت خواهند پرداخت و فرزاد حسنی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.

 

آرش معیریان درباره تجربه کارگردانی این کار به سینماپرس گفت: وقتی طرحی را که آقای ابوطالب نوشته بودند خواندم با یک کار متفاوت روبرو شدم که در کارگردانی ایده های بسیاری به من می داد.

 

وی این تجربه را برای شبکه ویدئویی کشور بدیع و مفید دانست و گفت: نفس ساخت چنین برنامه ای با تمامی طراوت هایی که در خود دارد می تواند به بدنه شبکه ویدئویی کمک های بسیاری کند. این را از این جهت می گویم که مدتی است مخاطبین از شبکه ویدئویی کشور چشم پوشی کردند و به نظرم شاخصه های بصری و خلاقیت هایی که تمامی گروه در این پروژه از خود نشان داده است می تواند مخاطبین زیادی را با خود همراه کند.

 

معیریان درباره نبود فضای مناسب برای ساخت چنین برنامه هایی در تلویزیون گفت: مخاطب این جنس از برنامه ها قاطبه مردمی هستند که به برنامه های تفریحی و هیجانی علاقه دارند. تلویزیون به عنوان اصلی ترین اسباب تولید این نوع سرگرمی ها باید روی چنین پروژه هایی سرمایه گذاری کند. اما با توجه به اینکه رقابتی در شبکه ها برای جذب مخاطب وجود ندارد و وجود شبکه های خصوصی در ایران هنوز قانونی نشده، تنها راه باقیمانده برای ارائه چنین ایده هایی شبکه نمایش خانگی است.

 

معیریان توضیحات اضافه تر پیرامون «رالی ایرانی» را به بعد موکول کرد و گفت: قطعا مخاطبان این مجموعه با غافلگیری ها و لذت های تصویری ای همراه می شوند که تا پیش از این تجربه نکرده بودند.

 

وی در پایان گفت: از آنجا که این کار تجربه خوب و قابل استفاده ای برای من بوده امیدوارم برای مخاطبین «رالی ایرانی» هم همینگونه باشد.

 

سعید ابوطالب نویسنده و تهیه‌کننده این مجموعه و آرش معیریان کارگردانی "رالی ایرانی" را برعهده دارند.

 

مجموعه دوم «رالی ایرانی» با هنرمندان دیگر و ماجراهایی متفاوت ساخته و عرضه خواهد شد. همچنین پیش‌تولید مسابقه دوم "رالی ایرانی" از مدتی قبل آغاز شده و به زودی اسامی بازیگران سری دوم اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.