سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

حبیب اسماعیلی: انحصار در هر کاری فساد می آورد/ دنبال عدالت در پخش هستیم

حبیب اسماعیلی*

حبیب اسماعیلی گفت: بحث های زیادی در شورای اکران شده است و ما تلاش می کنیم که عدالت در پخش صورت گیرد، ما در دهه 60 با همین دفاتر موجود چندین فیلم با شرایط متفاوت را اکران می کردیم.

«حبیب اسماعیلی» پخش کننده فیلم سینمایی «بشارت..» درباره شرایط اکران این فیلم به سینماپرس گفت: استقبال از این فیلم در مقیاس با فیلم هایی که از ابتدا فکر می کنند پرفروش هستند خوب بود و روز به روز هم در حال بهتر شدن است به طوری که در سینماهای آزادی، ملت فروشی روزانه ۵/۴ میلیون داشته است. اما مسائل دیگر به اوضاع فصلی اکران برمی گردد. در شهرستان فروش خوبی داشته ایم و اکران فیلم در ایام محرم و بعد از آن هم ادامه خواهد داشت.

 

وی درباره اکران «آزاد راه» که به تازگی اکران شده است، افزود: برای این فیلم توافقاتی صورت گرفته بود که از تلویزیون پخش شود و این فیلم در شرایط خوبی اکران نشد. چرا که ما نزدیک به ایام سوگواری هستیم و بدون تبلیغات، تقریبا به فروش خوبی رسید و سینماهای آن در حال اضافه شدن و قرار است به ۱۴ سالن برسد.

 

اسماعیلی ادامه داد: همزمان با «آزاد راه» فیلم هایی اکران شدند که به دلیل نبود تماشاگر برخی سانس ها اکران نشدند و امیدوارم شرایط اکران به گونه ای باشد که فیلم های پرفروش در طول سال تقسیم شوند.

 

حبیب اسماعیلی درباره انجمن بازیگران به سینماپرس گفت: طیف متنوعی از بازیگران را دیدم و امیدوارم شرایطی بوجود بیاید که همدلی در سینمای ایران بوجود بیاید و این دوگانگی که به سینما لطمه می زند و باعث می شود سینما روز به روز لاغرتر شود و امیدوارم بیکاری که دامن گیر سینمای ایران شده است از بین برود و ما جشنواره پر رونقی را در پیش داشته باشیم.

 

این پخش کننده درباره مصوبه کانون پخش کنندگان یادآور شد: از بیرون اسم چهار فیلم را نبینیم، بحث های زیادی در شورا شده است و ما تلاش می کنیم که عدالت در پخش صورت گیرد. ما در دهه ۶۰ با همین دفاتر موجود چندین فیلم با شرایط متفاوت را اکران می کردیم و همه از شرایط اکران ناراضی هستند و دائما مصاحبه می کنند که مافیا در اکران بیداد می کند.

 

مدیر پخش مولود رسانه ادامه داد: با این مصوبه کسی دنبال این نیست که جلوی کار دفتری را بگیرد و در صورتی که دفتری برای پخش فیلم تمایل نشان نداد، مصوبات دیگری در شورا مطرح شود، در دوره ای اکران فیلم به صورت جدول بود ولی اکنون اوضاع تفاوت زیادی دارد و انحصار در هر کاری فساد می آورد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.