چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

سهم سینماگران در تصمیم‌گیری مدیران دولت یازدهم/۳

کاسه‌ساز: با اوضاع فعلی سینما، فردی در تصمیم مدیران نقش نداشته باشد بهتر است

حبیب الله کاسه ساز در نشست تخصصی تهیه کنندگی در سینمای دفاع مقدس

سینماپرس-گروه سینما/کارگردان و تهیه کننده سینما درباره سهم سینماگران در تصمیم گیری مدیران دولت آینده گفت: در این شرایط که اعضای خانواده سینما یکپارچه نیستند بهتر است کسی مشاوره نکند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، درشرایطی که تا پنجشنبه وضعیت وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص می شود، حاشیه ها از مجلس به سمت وزارت خانه ها کشیده می شود و باید منتظر بود تا موافقان و مخالفان معاونت های وزارت خانه ها نظراتشان را در مورد گزینه های انتخابی وزیر بدهند ، هرچند که دیگر سخنان موافقان و مخالفان تاثیری در انتخاب معاونت نخواهد داشت اما اکثر افراد و دلسوزان هنر دوست دارند تا در حل مشکلات و مسائل یاری رسان مدیران باشند ، اما مدیریت کلان می بایست تمامی زوایا و ابعاد را مورد بررسی قرار دهد و به همین منظور به دلیل عدم وحدت کلمه شاید از تمامی نظرات نتواند استفاده نماید.

 

حبیب الله کاسه ساز ؛ تهیه کننده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در پاسخ به این سوال که سهم سینماگران در تصمیم گیری مدیران آینده تا چه اندازه باید باشد گفت: سینما گران در حد مشاوره می توانند به یک مدیر کمک بکنند و طبیعی هم همین است. وزیر باید به انتخاب معاونینش به کسی برسد که شایستگی آن پست را داشته باشد و با برنامه های وزیر هماهنگ باشد و پاسخگو به وزیر باشد. به عبارت بهتر معاون باید با انتخاب وزیر و تحت امر او باشد.

 

تهیه کننده «اخراجی ها» در ادامه اظهار داشت: سینماگران به عنوان پیشنهاد در برنامه ها و کارها می توانند نظر دهند آن هم در محافل خصوصی، البته در این شرایط بهتر است کسی درخواست نکند زیرا اوضاع سینما امکان این مشاوره را نمی دهد. زمانی که همه یکپارچه هستند و برای سینما فکر می کنند نه برای مسائل فردی و کار کردن مجموعه برای یک فرد خاص می توان در نقش مشاور و کمک دهنده ظاهر شد.

 

 

انتهای پیام/ر/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.