سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

«بفتا لس‌آنجلس» از بن کینگزلی و کاترین بیگلو قدردانی می‌کند

کاترین بیگلو-بن کینگزلی

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان برگزارکننده این دوره از مراسم «بفتا لس‌آنجلس» با اهدای جوایزی ویژه به بن کینگزلی و کاترین بیگلو از این بازیگر و کارگردان برجسته قدردانی می‌کند.

به گزارش سینما پرس، بن کینگزلی؛ بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم سینمایی «گاندی» (Gandhi) و کاترین بیگلو؛ کارگردان برنده جایزه اسکار فیلم سینمایی «مهلکه» (The Hurt Locker) با دریافت جوایزی ویژه مورد قدردانی مسئولان برگزارکننده این دوره از مراسم اهدای جوایز «بفتا لس‌آنجلس» قرار می‌گیرند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، این دوره از مراسم اهدای جوایز «بفتا لس‌آنجلس» در روز شنبه مورخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) پاییز سال جاری در هتل بورلی هیلتون برگزار می‌شود.

 

بیگلو که برای فعالیت در حوزه کارگردانی جایزه «جان شلسینگر» این مراسم سالیانه را دریافت می‌کند، نخستین زنی است که در تاریخ آکادمی اسکار موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردان و بهترین فیلم شده است.

 

کریستوفر نولان، دنی بویل و استفن فیرس کارگردانانی هستند که پیش از این موفق به دریافت جایزه «جان شلسینگر» مراسم اهدای جوایز «بفتا لس‌آنجلس» شده‌اند.

 

بن کینگزلی نیز برای کمک‌های شایان خود به صنعت سینما جایزه «آلبرت آر. بروکولی» این دوره از مراسم اهدای جوایز «بفتا لس‌آنجلس» را دریافت می‌کند.

 

همچنی مسئولان برگزارکننده این دوره از مراسم اهدای جوایز «بفتا لس‌آنجلس» پیش از اعلام کرده بودند که با اهدای جایزه «استنلی کوبریک» این مراسم سالیانه به جورج کلونی از این بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده قدردانی می‌کنند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.