شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳

ناصر چشم‌آذر عنوان کرد:

موسیقی فیلم «چهارباندی» اکسترالی نزدیک به مایه اصفهان است

ناصر چشم آذر در پشت صحنه برنامه تلویزیونی پارک ملت

سینماپرس - گروه هفت هنر/ چشم آذر از بهره گیری مایه اصفهان برای موسیقی فیلم سینمایی «چهارباندی» به نویسندگی و کارگردانی محمد جعفر باقری نیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی سینماپرس، ناصر چشم آذر در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینماپرس پس از بیان این که دو ماه از ساخت موسیقی فیلم «چهارباندی» می گذرد، درباره فضای فیلم و به تناسب آن فضای موسیقی فیلم عنوان کرد: داستان فیلم «چهارباندی» حادثه ای است و به نوعی محصولی اجتماعی محسوب می شود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که موسیقی فیلم ایرانی است یا تلفیقی؟ گفت: تم ها و فضای کار ایرانی است. از مایه اصفهان استفاده شده، البته ایرانیزه نبوده به نوعی موسیقی تلفیقی است که به دستگاه اصفهان نزدیک تر است.

 

چشم آذر درباره سازبندی موسیقی این فیلم اذعان کرد: سازهای که برای موسیقی فیلم «چهارباندی» استفاده کردم سازهای ارکسترالِ زهی، پیانو، و سازهای همراه با ریتم تیمپانی با ارکستر کامل است.

 

ناصر چشم آذر در پایان عنوان کرد: به تازگی ساخت موسیقی تله فیلم «خوان هشتم» به کارگردانی اصغر هاشمی و تله فیلم «ایستاده در آغاز» به کارگردانی سید میر محمد را به پایان برده است.

 

فیلم سینمایی «چهار باندی» به نویسندگی و کارگردانی محمدجعفر باقری نیا و تهیه کنندگی عزت الله جامعی ندوشن است. بازیگران این سریال عبارتند از: احمد نجفی، نسرین مقانلو، رضا رویگری، نیما شاهرخ شاهی، شهره قمر، نازنین فراهانی، علیرضا جامعی، فلور نظری، هایده حائری، حمید حاجی محمدزاده، فائزه کریمی، هدایت الله سجادی است.

 

 

انتهای پیام/ ع.ن/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.