شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳

احسان حق شناس:

80 درصد بلیت‌های کنسرت امریکا را با نظر سنجی فروختیم

احسان حق شناس

سینما پرس- گروه هفت هنر/ احسان حق شناس از اجرای کنسرت در آمریکا خبر داد و گفت: تا کنون 80 درصد بلیت ها را از طریق سایتی که با نظر سنجی بلیت می فروشد فروخته ایم.

احسان حق شناس خواننده پاپ در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: چهار ماه از انتشار آلبوم آخرم می گذرد و در حال حاضر مشغول انجام مراحل تولید آلبوم جدید خود هستم.

 

وی افزود: این آلبوم که هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده است در مرحله شعر و ملودی قرار دارد و چهار قطعه آن آماده ضبط شده است ولی هنوز قطعات به مرحله تنظیم نرسیده اند. قطعا آلبوم جدید با تغییراتی چون تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف کارهای قبلی همراه خواهد بود.

 

این خواننده ادامه داد: چهره اصلی که در آلبوم قبلی بود شرکت کمپانی «20 hz» با مدیریت پیام شمسی بود که در این آلبوم هم حضور دارد. امیر یگانه، شهاب رمضان نیز در این آلبوم همراه ما هستند. باتوجه به اینکه خودم خوزستانی هستم یک موزیک بومی به شکل مدرن در این آلبوم خواهیم داشت.

 

وی در خصوص اجرای کنسرت تصریح کرد: دهم شهریورماه، 30 آگوست کنسرت خود در آمریکا را برگزار خواهم کرد. این اجرا گلچینی از سه آلبوم قبلی ام است که درآن حدود 25 قطعه اجرا خواهد شد. پس از آن در دیگر ایالت های آمریکا، نیویورک و سانفرانسیسکو نیز اجراهایی خواهم داشت. تاکنون 80 درصد بلیت ها طبق نظرسنجی پیش فروش شده است.

 

حق شناس یادآور شد: 26 اردیبهشت ماه در اریکه ایرانیان اجرای کنسرت آلبوم اخیرم را داشتم پس از تور اجراهای خارج از کشور اجراهای داخلی را نیز برپا خواهیم کرد. سنندج، گرگان، اهواز جزو شهرهایی است که برای اجرای کنسرت صحبت هایی شده است. قطعا پاییز شروع این کنسرت ها خواهد بود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تور کنسرت هایی که در ایران برپا خواهم کرد از شهرستان ها شروع می شود و آذرماه در برج میلاد به روز تولد خودم ختم می شود.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.