جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

علی اصغر شادِروان عنوان کرد:

وزیر نیامد، رونمایی از فیلم انجام نشد/«یوسف هور» بهتر است ابتدا در خوزستان اکران شود

علی اصغر شادروان

علی اصغر شادِروان کارگردان فیلم «یوسف هور» گفت که بهتر است فیلم ابتدا در استان خوزستان و در فصل پایئز انجام شود.

علی اصغر شادِروان کارگردان فیلم سینمایی «یوسف هور» درباره وضعیت این فیلم به خبرنگار سینماپرس گفت : سرمایه گذاری این فیلم به طور مشترک توسط استانداری خوزستان و اداره کل ارشاد این استان انجام شده است و تهیه کننده این فیلم نیز مدیر کل ارشاد استان خوزستان است.

 

او ادامه داد : فیلم آماده نمایش است و قرار بود که فیلم در روز آزاد سازی خرمشهر با حضور وزیر ارشاد رونمایی شود و همه کارها انجام شده بود که متاسفانه وزیر نتوانست حضور یابد و رونمایی از فیلم انجام نشد. به نظر من در حال حاضر به دلیل اینکه در فصل امتحانات هستیم و برگزاری انتخابات را پیش رو داریم زمان خوبی برای نمایش عمومی فیلم نیست.

 

از سوی دیگر قهرمان فیلم اصلیت خوزستانی دارد و در قسمت هایی از خوزستان مشغول نبرد بوده و بسیاری از مخاطبان این فیلم از همین استان هستند و اکران فیلم در فصل گرما که بسیاری از خوزستانی ها به سفر می روند مناسب نیست و اگر فیلم در فصل پاییز اکران شود بهتر است .

 

وی در ادامه اظهار داشت : بهتر است فیلم ابتدا در استان خوزستان اکران شود و اگر علی هاشمی شناخته شود تماشاچی استان های دیگر بیشتر به فیلم روی می آورند. درباره برخی از شهدا مانند شهید اندرزگو که تماشاچی بیوگرافی اولیه شهید را می داند و به تماشای فیلم می نشینند.

 

اما درباره این فیلم بهتر است اول در استان خوزستان اکران  شود سپس در مطبوعات مطرح شود و مردمی دیگر که آشنایی کافی نداشتند آشنا شوند و پس از آن در استان های دیگر کشور به نمایش در بیاید.

 

وی درباره فعالت های آتی خود نیز گفت : چند طرح با موضوع اجتماعی دارم که می خواهم برای آنها برنامه ریزی کنم که یکی از آن ها فضای بومی دارد و مسائل یک خانواده را در استان خوزستان مطرح می کند و راغب به ساخت آن هستم.

 

انتهای پیام/ن/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.