چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

جشنواره ایتالیایی ایشیا از نیکولاس کیج قدردانی می‌کند

نیکلاس کیج

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره ایشیا با اهدای جایزه افسانه‌ای این جشنواره ایتالیایی به نیکولاس کیج از این بازیگر مطرح و برجسته قدردانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، نیکولاس کیج؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «ترک لاس وگاس» (Leaving Las Vegas)، «ارباب جنگ» (Lord of War) و «فرار در شصت ثانیه» (Gone in Sixty Seconds) با دریافت جایزه افسانه‌ای این دوره از جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا، مورد قدردانی مسئولان برگزارکننده این جشنواره ایتالیایی قرار می‌گیرد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مسئولان یازدهمین دوره جشنواره فیلم ایشیا چندی پیش نیز اعلام کرده بودند که با اهدای جایزه افسانه‌ای این جشنواره ایتالیایی به آرنون میلچان و ساموئل ال جکسون، از این تهیه‌کننده و بازیگر برجسته هالیوودی قدردانی می‌کنند.

 

میلچان پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های موفق هالیودی مانند «باشگاه دعوا» (Fight Club)، «روزی روزگاری در آمریکا» (Once upon a Time in America) و «محرمانه ال. ای»   (L. A. Confidential)را برعهده داشته است و ال جکسون نیز پیش از این در فیلم‌های سینمایی مطرحی مانند «داستان عمه پسند» (Pulp Fiction)، «جانگو رها شده» (Django Unchained) و «جنگ ستارگان: اپیزود 3»  (Star Wars: Episode III) ایفای نقش کرده است.

 

پاسکال وایسدومینی؛ موسس این جشنواره ایتالیایی در بیانیه‌ای کیج را بازیگری خیره‌کننده و شجاع در انتخاب نقش خواند.

 

جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا که در سال جاری یازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند بین روزهای 13 تا 21 جولای (22 تا 30 تیر) تابستان سال جاری در جزیره ‌ایشیا که در سواحل ناپل واقع شده است، برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.