چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵

ریه عسل بدیعی اهدا شد

عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون

سینماپرس-گروه سینما/ صبح امروز تیم پزشکی اهدا عضو در بیمارستان مسیح دانشوری حاضر شدند و ریه این هنرمند فقید را اهدا کردند.

مهدی احمدی؛ تهیه کننده سینما در مورد اهدا اعضای عسل بدیعی در بیمارستان مسیح دانشوری در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: طبق برنامه امروز از صبح پزشکان برای اهدا عضو در تلاشند و تا شب نیز ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: ریه هنرمند عزیز کشورمان خانم عسل بدیعی نخستین اهدایی بود که صورت گرفت و قلب، کلیه، کبد و دیگر اعضا نیز به ترتیب اهدا خواهند شد و پس از ان پیکر این هنرمند عزیز برای صدور جواز دفن و تشیع پیکر وی به پزشک قانونی برده می شود.

 

این تهیه کننده سینما که در تماس نزدیک با خانواده عسل بدیعی است در مورد مراسم تشییع پیکر وی دقیقا چه زمانی خواهد بود اعلام کرد: به احتمال بسیار زیاد شنبه یا یکشنبه پیکر هنرمند عزیز عسل بدیعی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.

 

وی همچنین اعلام کرد: برخی به نقل از من در سایت مرگ مغزی وی را مسمومیت دارویی اعلام کردند در حالی که عسل بدیعی پیش از این نیز نارسایی تنفسی داشت و در نهایت به دلیل نرسیدن اکسیژن به مغزش دچار مرگ مغزی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.