شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳

آهنگی قدیمی در تیتراژ «همه خانواده من» بازخوانی می شود

سریال همه خانواده من

سینماپرس-گروه تلویزیون/آرمان موسی پور تولید تیتراژ و آهنگسازی سریال نوروزی «همه خانواده من» را بر عهده دارد و تصمیم دارد برای تیتراژ پایانی یکی از آهنگ های قدیمی و خاطره ساز گذشته رابا صدایی نو، تنظیم و بازخوانی کند.

 

به گزارش سینماپرس، مراحل تولید تیتراژ و اهنگسازی سریال نوروزی «همه خانواده من» به کارگردانی داریوش فرهنگ و تهیه کنندگی احمد زالی چندی پیش با همراهی آرمان موسی پور با تیم تولید آغاز شد. برای تیتراژ پایانی این مجموعه نیز یکی از آهنگ های قدیمی و خاطره ساز گذشته با صدایی نو، تنظیم و بازخوانی خواهد شد.

با توجه به اینکه تلاش زیادی صورت گرفته تا این سریال برای پخش در ایام نوروز آماده شود لذا تدوین همزمان آن به صورت موازی و همزمان با تصویربرداری ادامه دارد.

عوامل این سریال نوروزی هم اکنون در لوکیشن پرورشگاه شهر کاشان مشغول تصویربرداری هستند.

موسی پور در کارنامه کاری خود ساخت موسیقی فیلم ها و سریال هایی چون «هوش سیاه»، «دلنوازان»، «فاصله ها»، «خداحافظ بچه»، «سراب» و ... را دارد.

داستان سریال تلویزیونی «همه خانواده من» که برای پخش در ایام نوروز در حال تولید است با درونمایه طنز درباره دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار گلاب و دیگری در کار فرش است اما پیدا شدن تعهد نامه ای که 40 سال پیش توسط بزرگ این دوخانواده تنظیم شده است ماجراهایی را برای اعضای این خانواده ها به وجود می آورد.

«همه خانواده من» در 14 قسمت 48 دقیقه ای  در گروه اجتماعی سیمافیلم تولید می شود.

انتهای پیام/ع.ت - ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.