چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

اصغر سمسارزاده:

«سینمای ایران» این‌طور که پیش می‌رود «کمدی» تسخیرش می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند

اصغر سمسارزاده

سینماپرس: بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: این‌طور که پیش می‌رود کمدی سینمای ایران را تسخیر می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند چون کمدی این گونه نیست که سر کسی را کلاه بگذاریم یا کسی را دست بیندازیم و به این وسیله بقیه را بخندانیم.

به گزارش سینماپرس، اصغر سمسارزاده درباره شرایط سینمای کمدی به ایرنا گفت: در سینمای کمدی، باید موقعیت به وجود بیاید. کمدی این گونه نیست که سر کسی را کلاه بگذاریم یا کسی را دست بیندازیم و به این وسیله بقیه را بخندانیم.

وی ادامه داد: سینما باید روال خود را طی کند؛ مانند سینمای کمدی جهان. سینمای کمدی در جهان این‌گونه نیست. سینما کمدی چاپلین این گونه است؟ یا سینمای ژاک تاکین و فرناندز؟ کمدی مراحل خودش را دارد. سینمای ایران این‌طور که پیش می‌رود کمدی تسخیرش می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند.

این بازیگر درباره فعالیت‌های فعلی خودش گفت: یکی از کارهای من خروج ممنوع است که تولید شبکه ۳ سیماست و آقای لفافیان کارگردان آن است. عوامل تولید در حال شهرک‌سازی برای این سریال هستند. یکی دیگر از کارهایم برای روبیکاست که از پلتفرم‌ها پخش خواهد شد. این سریال کمدی سنگین و خوبی است.

سمسارزاده درباره این اثر توضیح داد: در این فیلم نقش پدری را دارم که از دنیا رفته اما با بچه خود همراه است. از نقش خوشم آمد چراکه نشان می‌داد مُرده‌ها، زنده‌ها را رها نمی‌کنند و این جذابیت کمدی است.

مهران مدیری برای مردم زحمت زیادی کشیده. امیدوارم او به خانه اصلی خودش برگردد

بازیگر سریال خانه به دوش درباره اهمیت نقش مخاطب در ایجاد چنین شرایطی برای سینمای کمدی گفت: مخاطب دوست دارد خوش بگذارند و آنچه دلش می‌خواهد را بشنود. این اشتباه است؛ نباید هر آنچه مخاطب می‌خواهد را نشان دهیم. نباید فیلم را دست مخاطب بدهیم و او را اسیر گرفتاری‌های شخصی خودمان کنیم.

این بازیگر درباره برنامه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار گفت: مردم، محمدرضا گلزار را دوست دارند و نسبت به او اقبال نشان می‌دهند. او نیز برنامه خوبی دارد. مدیر شبکه سه کار درستی کرد که گلزار را به تلویزیون برگرداند.

وی درباره حضور دیگر هنرمندان در تلویزیون نیز گفت: مهران مدیری برای مردم زحمت زیادی کشیده. امیدوارم او به خانه اصلی خودش برگردد.

نظرات

  • ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۸
    0 0
    کپی خوب نیست

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.