یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

محمود پاک‌نیت:

همه چیز باید از دریچه «چشم کارگردان» گذر کند/ «کارگردان» است که تصمیم می‌گیرد در یک پلان توانسته‌ام نقش را به خوبی ایفا کنم یا نیاز به تکرار دارد

محمود پاک نیت در جشن اختتامیه سریال«شهرزاد»

سینماپرس: محمود پاک نیت که بازیگر نقش حافظ در سریال «رستگاری» است، معتقد است: این سریال برای مخاطب قصه می‌گوید و جذابیت‌های این ژانر در این است که مخاطب آنچه در متون خوانده و درروایات شنیده را به طور عینی در یک تصویر می‌بیند.

به گزارش سینماپرس، محمود پاک نیت گفت: قصه «رستگاری» گیرا است و هرچه این قصه پیش می‌رود این سریال با مخاطب ارتباط بهتری برقرار می‌کند.
وی ادامه داد: اتفاقات با ماجرای رئوف شروع می‌شود اما در ادامه این اتفاق دامن همه شخصیت‌ها و افرادی که در قصه می‌بینیم را می‌گیرد.

این بازیگر تلویزیون درباره همکاری اش با مسعود ده نمکی با بیان اینکه متن، حرفه‌ای بودن و اخلاق کارگردان برایم خیلی مهم است، تاکید کرد: آنچه موجب شد بازی در نقش حافظ را بپذیرم قصه بود و با عشق و علاقه و کنار یک تیم خوب کار را شروع کردیم و به پایان رساندیم.

پاک نیت با بیان اینکه مذهب در زندگی همه ما ریشه دارد، توضیح داد: همه انسان‌های دنیا در هر مذهب و آیینی به خدای متعال اعتقاد دارند و مسلمانان نیز به قیامت و روز جزا معتقدند. ما به رستاخیز معتقدیم کما اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید: همه اعضای شما را به هم پیوند می‌دهیم؛ حتی اگر تجزیه شده باشد.

وی با اشاره به تیتراژ خلاقانه «رستگاری» یادآور شد: در تیتراژ می‌بینیم کسانی که از دار دنیا رفته‌اند از گور برمی‌خیزند و این همان رستاخیز است؛ در عین حال از جذابیت‌های این ژانر برای تماشاگر این است که آنچه در متون خوانده و درروایات شنیده، به طور عینی در یک اثر تصویری می‌بیند.

بازیگر سریال «رستگاری» با بیان اینکه به اعتقاد بسیاری از افراد این آثار همچون لبه تیغ است، گفت: معتقدم حتی افراد غیرمذهبی و کسانی که بسیاری از اعتقادات من و امثال من را ندارند، سریال را به عنوان یک کار متفاوت دنبال می‌کنند چراکه این سریال نسبت به همه کارهایی که تا امروز در صداوسیما انجام شده متفاوت است.

پاک نیت تاکید کرد: کارگردان اثر، چشم و گوش موقع کار است؛ بعد از فیلمبرداری هر پلان، آن را در پشت دوربین بازبینی نمی‌کردم این امر را یک بی‌احترامی به مسعود ده‌نمکی می‌دانستم. من به عنوان یک بازیگر کارم را انجام می‌دهم و کارگردان است که تصمیم می‌گیرد در یک پلان توانسته‌ام نقش را به خوبی ایفا کنم یا نیاز به تکرار دارد. همه چیز باید از دریچه چشم کارگردان گذر کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.