یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

محمد مهدی دادمان؛

رییس حوزه هنری از پروژه توسعه سینما آزادی بازدید کرد

محمد مهدی دادمان در آیین تکریم و معارفه مدیر بنیاد ملی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی

سینماپرس: محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری و حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره از پروژه نوسازی و تبدیل پردیس سینما آزادی به مجموعه فرهنگی چند منظوره با ۱۰ سالن نمایش سینمایی بازدید کردند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی بهمن سبز، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره، هادی اسماعیلی مدیرعامل موسسه بهمن سبز و محمدمهدی روحی عضو هیات مدیره بهمن سبز از پروژه نوسازی پردیس سینمایی آزادی تهران بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور مدیران ارشد و معاونان موسسه بهمن سبز برگزار شد، مدیران حوزه هنری با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه بر لزوم راه‌اندازی سالن‌های سینمایی جدید این مجموعه تا پایان سال تاکید کردند.

پروژه توسعه و تبدیل پردیس سینما آزادی به مجموعه فرهنگی چند منظوره که شامل ساخت سالن‌های سینمایی جدید، سالن سینمایی کودک، شهربازی کودکان و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی است به همت موسسه بهمن سبز از ابتدای دی‌ ماه امسال آغاز شده است. در این طرح ۵ سالن سینمایی با ظرفیت بیش از ۳۲۰ صندلی به مجموعه سینمایی آزادی اضافه خواهد شد.

ساخت پردیس‌های فرهنگی چند منظوره خانواده محور برنامه جدید توسعه سینماهای حوزه هنری است که توسط موسسه بهمن سبز اجرا می‌شود. سازمان سینمایی سوره حوزه هنری طی ۴ سال گذشته به نوسازی و توسعه سینماهای خود در ۲ فاز مختلف پرداخته است؛ در فاز نخست ۶۵ سالن سینمای تازه تاسیس و بازسازی شده به چرخه اکران سینمای ایران افزوده شد که شامل ۲۰ سینما در ۱۲ استان با ظرفیت ۱۰۹۴۵ صندلی بود. در فاز دوم این طرح نیز ٨۶ سالن مورد ساخت و احیا قرار گرفته‌اند.

حوزه هنری انقلاب اسلامی با داشتن ۶۲ سینمای فعال در ۲۱ استان کشور با ظرفیت حدود ۲۰۰ سالن نمایش و ۳۳ هزار صندلی هر سال میزبان یک سوم از کل مخاطبان سینمای ایران است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.