شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

پیام دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛

به یاد کودکان مظلوم غزه و تمام کودکان و نوجوانان مظلوم جهان برای خوب‌تر زیستن با تئاتر اندیشیدن را تجربه می‌کنیم

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

سینماپرس: امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در آستانه برگزاری این رویداد نمایشی پیامی منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان، امیر مشهدی عباس در آستانه برگزاری جشنواره بیست و هشتم تئاتر کودک و نوجوان پیامی را منتشر کرد.

در متن پیام دبیر جشنواره آمده است:

«به یاد کودکان مظلوم غزه و تمام کودکان و نوجوانان مظلوم جهان برای خوب تر زیستن با تئاتر اندیشیدن را تجربه می‌کنیم، اینجاییم تا با تئاتر، زندگی را تمرین کنیم! با تمام دشواری‌ها، تلخی‌ها، رویاها و زیبایی‌هایش. ما تنها نیستیم! صحنه، خیال، باور و زیبایی همراه ما هستند تا با رنگ و نور، کلام و حرکت، تصویر و تصور، جلوه‌ای از فردا را بسازیم با امید و به زیبایی. با سپید و سبز، بال‌های خیال‌مان را رنگ‌آمیزی کنیم تا پرنده زیبای خوشبختی در قله دوستی و صلح آشیانی همیشگی بسازد.

ما کنار هم هستیم در جهان بزرگ و روشن تئاتر تا با هم و برای کودکان و نوجوانان ایران و جهان، فردا را روشن‌تر کنیم. پروردگار مهربان یاری‌گر ما در این راه بس خطیر خواهد بود تا با میزبانی صمیمانه مردم خوب اردکان، این رویداد عظیم در قاب خاطرات تئاتر کودک و نوجوان ایران ماندگار شود.»

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، به دبیری امیر مشهدی عباس، اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.