یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

توسط سه شبکه تلویزیونی و رادیویی؛

پخش زنده «اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر» توسط «رسانه ملی»

روز هفتم از چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر

سینماپرس: «باغ هنر» رادیو ایران، آی‌فیلم و شبکه نمایش به صورت زنده اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را به صورت زنده پخش خواهند کرد.

به گزارش سینماپرس، مراسم اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر امشب از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور صاحبان آثار برگزار خواهد شد.

آیین اختتامیه را رادیو و تلویزیون به صورت زنده روی آنتن خواهد.

برنامه «باغ هنر، باغ سینما» که از آغاز دهه مبارک فجر به پوشش اخبار جشنواره فیلم فجر پرداخت، تنها برنامه رادیویی است که مراسم اختتامیه جشنواره را با حضور کارشناسان و منتقدان مختلف پخش می‌کند.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و تمدن رادیو ایران گفت: بیانیه رادیو ایران درباره گزینش بهترین فیلم از چشم انداز پاسداشت زبان فارسی نیز اعلام خواهد شد.

وحید بیات تهیه کننده «باغ هنر» نیز بیان کرد: در برنامه روز یکشنبه ۲۲ بهمن، با حضور کارشناسان و صاحب نظران مروری بر فیلم های اکران شده خواهیم داشت.

«باغ هنر» به تهیه کنندگی وحید بیات، اجرای شهاب شهرزاد، گزارشگری تینا میرکریمی و سمیه رنجکش و با حضور سعید مبشری و مصطفی محمودی (منتقد سینما) یکشنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۱۹ تا ۲۲ از برج میلاد محل برگزاری اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تقدیم می‌شود.

پخش تلویزیونی اختتامیه؛ از آی‌فیلم تا شبکه نمایش

شبکه آی‌فیلم ویژه برنامه‌ اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را به روی آنتن می‌برد.

چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر که از ۱۰ بهمن در تهران آغاز شده بود، فردا یکشنبه ۲۲ بهمن با معرفی برگزیدگان در سالن همایش‌های برج میلاد به پایان می‌رسد و شبکه آی‌فیلم مراسم اختتامیه این جشنواره را در قالب ویژه برنامه‌ای پوشش خواهد داد.

این ویژه برنامه در روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ساعت ۲۳:۳۰ پخش و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۷:۳۰ صبح و ۱۵:۳۰ روز بعد خواهد بود.

اما در شبکه نمایش همچون سنوات قبل، آیین اختتامیه به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است، محمدرضا شهیدی‌فر اختتامیه جشنواره فجر چهل و دوم را اجرا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.