جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

داریوش ارجمند:

«امیرالمومنین علی علیه السلام» در زندگی همه ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد/ در «نهج‌البلاغه» می‌توانید جواب هر سوالی را بگیرید

داریوش ارجمند

سینماپرس: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: امیرالمومنین در زندگی همه ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد و شما در نهج‌البلاغه می‌توانید جواب هر سوالی را بگیرید.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه «بگو بخند» به تهیه کنندگی سید احسان حسینی و اجرای عبدالله روا با میهمانانی مانند داریوش ارجمند، محمدرضا طهماسبی و گروه سرود ساقی کوثر میهمان مخاطبان بود.

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در این برنامه گفت: اولین رشته‌ای که خواندم تاریخ بود و شاگرد دکتر علی شریعتی بودم اسم امام علی(ع) دائم در تمام زندگی ما بوده است و اولین بار امیر یل پسرم وقتی می‌خواست بلند شود پدرم به او گفت بگو آقام علی و اولین حرفی که او زد آقام علی بود پیش از اینکه به من بابا بگوید.

وی ادامه داد: علی بن ابی طالب در زندگی و خانواده ما، فکر می‌کنم در زندگی همه ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد برای اینکه امام علی(ع) مرد خیلی بزرگی است و شما در نهج‌البلاغه اش می‌توانید جواب هر سوالی که دارید را بگیرید.

ارجمند عنوان کرد: اگر می‌خواهید قاضی، جنگجو، پدر، شوهر، حکمران، جهانشناس خوبی باشید باید از امام علی(ع) تاسی کنید.

بازیگر سریال ستایش درباره روز پدر گفت: هدیه من از فرزندانم سلامتی آنهاست و می‌خواهم مراقب خودشان باشند هدیه‌های خوبی از فرزندانم گرفتم. البته دخترها بیشتر پدرها را تحویل می‌گیرند و عصای دست پدرها دخترها هستند و پسرها برای مردم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.