چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

با حکم «وزیر ارشاد»؛

«علیرضا قزوه» دبیر علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر شد

علیرضا قزوه

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، دبیر و اعضای هیات علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر را منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، در حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به علیرضا قزوه به عنوان دبیر علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر آمده است: «نظر به مراتب ارزشمند ادبی و تجربه گران‌سنگ جنابعالی در عرصه شعر و زبان ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، محمدعلی مجاهدی، مرتضی امیری اسفندقه، علیرضا قزوه، رضا اسماعیلی، نغمه مستشار نظامی، محمد مهدی سیار، علی محمد مودب، سید احمد میرزاده و زهیر توکلی به عنوان اعضای هیات علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب کرد.

در ادامه اسماعیلی خطاب به اعضای هیات علمی هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر نوشت: «نظر به فعالیت‌های ارزنده ادبی و تجربه گران سنگ جنابعالی در عرصه شعر، زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این حکم به عنوان «عضو هیات علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که اعضای جدید هیات علمی هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با یاری خداوند متعال و بهره‌مندی از هم اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب نظران در شناسایی و گسترش الگوهای ادبی فاخر در حوزه پرسابقه و تمدنی شعر فارسی و اجرای وظایفی که در آیین‌نامه جشنواره مطابق با اهداف دولت مردمی برای ساختن ایران قوی آمده است؛ موفق و پیروز باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.