سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

با تفاهم‌نامه‌ای درون سازمانی؛

خدمات «تلوبیون» به «سکوهای دارای مجوز از ساترا» آغاز می‌شود

تلوبیون

سینماپرس: معاون فضای مجازی صداوسیما از اختصاص صفحه‌ای مستقل در تلوبیون به ساترا برای محتواهای منتخب سکوهای نمایشی و آموزشی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، تفاهم‌نامه‌ای میان غلامرضا نوری معاون فضای مجازی صدا و سیما و سعید مقیسه رئیس ساترا به امضا رسید که بر اساس آن معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما ارائه خدمات به سکوهای دارای مجوز از ساترا را در تلوبیون آغاز کرد.

نوری در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: مأموریت سازمان صداوسیما صرفاً تنظیم‌گری حقوقی از طریق ایجاد قواعد برای رسانه‌ها نیست بلکه حمایت از این رسانه‌ها هم از وظایف صداوسیما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد یک صفحه در تلوبیون برای ساترا عنوان کرد: با تفاهمی که با ساترا انجام دادیم، صفحه‌ای را در تلوبیون به نام ساترا ایجاد می‌کنیم و اختیارات این صفحه به طور کامل به ساترا واگذار خواهد شد تا ساترا بر اساس مراوده‌ای که با سکوهای نمایشی و آموزشی دارد محتوای منتخب سکوهای متقاضی را بر اساس معیارهای مشخص در این صفحه منتشر کند.

وی با اشاره به درآمد حاصل از انتشار این ویدئوها در صفحه اختصاصی تلوبیونی ساترا، توضیح داد: درآمد حاصل از این اتفاق با یک نسبت خوب به صاحبان این آثار تقدیم می‌شود که با توجه به ۲۵ میلیون کاربر تلوبیون و مصرف خیلی جدی لایه‌های پایین جامعه، درآمد مناسبی را برای تولیدکنندگان آثار به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.