دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

مدیر شبکه آموزش:

یک هفته در میان «وزیر آموزش و پرورش» در برنامه «پرسشگر» حضور دارد/ وزیر در این برنامه معاونان خود را هم دعوت می‌کند

رضامراد صحرایی

سینماپرس: مدیر شبکه آموزش با تاکید بر محتوا و فضای سرگرم کننده تاکید کرد از زمانی که به این شبکه آمده‌است روی کیفیت مدرسه تلویزیونی ایران تاکید بسیاری داشته است.

به گزارش سینماپرس، علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش حدود یک سال پس از حضورش در این شبکه به گفت‌وگویی تفصیلی با مهر پرداخت و درباره عملکرد شبکه در این یک سال سخن گفت.

وی در این گفت‌وگو به اتفاقات مختلفی که در این مدت در شبکه آموزش با حضور برنامه سازان و استعدادهای جدید صورت گرفته است، اشاره کرد.

عبدالعالی با اشاره به اینکه دیده شدن بخشی از اتفاقات به اهمیت فرهنگ‌سازی در کشور برای حوزه آموزش برمی گردد، عنوان کرد: در کشور ما آموزش گویی هنوز اولویت نیست، غیر از نگاه رهبر انقلاب که به شکل واضحی این مساله را مطالبه می‌کنند تا به سمت تحول آموزشی برویم، گویی در بخش‌های مختلف هنوز این امر در اولویت و دغدغه قرار نگرفته است.

وی با تاکید بر تلاش‌هایی که برای مدرسه تلویزیونی ایران صورت گرفته است به تغییرات در ساختار آموزش‌ها اشاره و با مثالی از مدارس کشور عنوان کرد: ما مدارس نمونه‌ای در کشور داریم که همین الان که داریم با هم صحبت می‌کنیم، می‌توانم سایت این مدارس را بیاورم که در صفحه اول سایت آنها لینک آموزش‌های مدرسه تلویزیونی ایران را گذاشته‌اند. آنها به این آموزش‌ها ارجاع می‌دهند چرا که اتفاقاً کیفیت آموزش‌ها بسیار ارتقا یافته است و دانش آموزان می‌توانند در یک فضای سرگرم کننده مطالب درسی را یاد بگیرند. این اتفاقی است که در این دوره بسیار روی آن تاکید داشتیم و کیفیت آموزش‌ها را بالا بردیم.

مدیر شبکه آموزش درباره حضور وزیر آموزش و پرورش در این شبکه و پرداخت به مباحث مختلف تصریح کرد: یک هفته در میان رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه «پرسشگر» حضور دارد و این اتفاق کمی نیست. وزیر در این برنامه معاونان خود را هم دعوت می‌کند و من و وزیر از معاونان او پرسشگری می‌کنیم. این محبتی است که او دارد اما بالاخره پیش از این رخ نداده بود که وزیری بر صندلی پرسشگری یک برنامه بنشیند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.