یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

رئیس سازمان صداوسیما:

هرچه ما امکان بیشتر دیده شدن را در اختیار مناطق مختلف کشور بگذاریم «هویت ملی‌»مان را بیشتر در معرض عرضه گذاشتیم

پیمان جبلی در مراسم افتتاح نمایشگاه رصتا

سینماپرس: جبلی گفت: مصداق حمایت از تلویزیون‌های اینترنتی در تمام مناطق کشور شبکه تلویزیونی سربداران است.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در نشست سالیانه مجمع «رصتا» در سالن اجتماعات نمایشگاه مصلی امام خمینی (ره) درباره راه‌اندازی اولین تلویزیون اینترنتی محلی گفت: با همت مشترک ساترا و معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما از راه‌اندازی تلویزیون‌های اینترنتی در تمام مناطق کشور حمایت شد، که اولین مورد آن شبکه تلویزیونی سربداران در شهرستان سربدار است.

جبلی ادامه داد: این سیاست در راستای دو سرفصل تحولی صداوسیما ذیل عنوان «هویت» و «عدالت» است. هرچه ما امکان بیشتر دیده شدن را در اختیار مناطق مختلف کشور بگذاریم، هویت ملی‌مان را بیشتر در معرض عرضه گذاشتیم. هرچه بتوانیم امکان برنامه سازی و تولید محتوا مرتبط با آداب و رسوم محلی را فراهم کنیم، یعنی زمینه را برای استعدادهای موجود فراهم کردیم.

رئیس رسانه ملی افزود: سازمان صداوسیما و ساترا به وجود رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی به عنوان فرصت و نه تهدید نگاه می‌کند. به فعالان صوت و تصویر فراگیر به عنوان همکار و نه رقیب نگاه می‌کنیم. در طول این دو سال توانستیم این ادعا را ثابت کنیم.

پیش از این جبلی گفته بود، بستر تلوبیون را مصداق روشن مسیر تحول رسانه ملی ارزیابی می‌کنم، که دو شعار «هویت» و «عدالت» سرمشق دوران تحولی قرار داده است. گسترش شبکه‌های اینترنتی محلی مقدمه‌ای برای گسترش پیام رسانه ملی و دسترسی مردم به رسانه ملی در سراسر کشور است. ما در کنار کمک به راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی محلی در بستر اینترنت و با استفاده از پلتفرم تلوبیون قصد داریم با احداث ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای انتخابات از طریق صداوسیما امکان بهره مندی مردم از برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی را برای اولین‌بار فراهم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.