چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

رئیس سازمان صدا و سیما:

آمار مخاطبان «شب یلدا»ی امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر بیشتر بوده است

پیمان جبلی؛ صدا و سیما

سینماپرس: رئیس رسانه ملی گفت: به نظر می‌رسد با حضور بیش از ۲۵۰ مهمان از اقشار مختلف در شبکه‌های تلویزیون، همکاران ما توانستند به وظایف خودشان عمل کنند. نظرسنجی‌های ما هم نشان می‌دهد که آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان ۳ سال اخیر بیشتر بوده است.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی روز چهارشنبه پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در شب یلدا جذب مخاطبان رسانه ملی بیشتر از شب‌های قبل بود اظهار داشت: بازدیدکنندگان یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر صدا و سیما در شب یلدا بیشتر بوده است.

وی افزود: همکاران ما با دعوت از حدود ۲۵۰ میهمان از اقشار متنوع در شبکه‌های مختلف به خوبی توانستند به وظایفه خود عمل کنند و نظرسنجی های ما هم نشان می دهد که آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر بیشتر بوده است.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین در این باره انتقادهایی که به میهمانان شب یلدا شد گفت: ما از تمام انتقادهای منصفانه نه تنها استقبال می کنیم بلکه به دیده منت به همه آنچه که منصفانه مطرح می شود نگاه می کنیم. اما به نظر می رسد که با نزدیک به ۱۳۵ برنامه تولیدی در سه شب متوالی و آوردن نزدیک ۲۵۰ میهمان احتمال می توانیم بدهیم که شاید جایی برخی قسمت ها می توانست بهتر هم باشد و برخی انتقادها هم وارد باشد، اما در کلیت همکاران ما بیشترین تلاش خود را انجام دادند که بتوانند برنامه ای متنوع، جذاب و در قالب استفاده از میهمانان متنوع در اقشار مختلف فراهم کنند تا ساعت خوشی را برای هموطنان عزیز ایجاد شود.

جبلی در عین حال در این باره که برای انتخابات برنامه جدیدی به غیر از آنچه در کانال ها اعلام شده است، وجود دارد؟ گفت: قبلا اعلام شده است. برنامه های تولیدی شبکه های مختلف هم به تدریج طبق همان جدول زمانی که در ستاد انتخابات سازمان طراحی شده است در حال تولید و پخش است و به تدریج برنامه ها رونمایی می شوند. به انتخابات هم که نزدیک می شویم حجم برنامه ها بیشتر خواهد شد.

وی افزود: این شب ها شما شاهد برنامه های چالشی هم که درباره موضوع های مختلف برگزار می شود هستید. حجم این برنامه ها و دیگر برنامه ها به تدریج افزایش پیدا می کند.

رئیس رسانه ملی همچنین در این باره که با توجه به اینکه ماه رمضان با تعطیلات سال نو مصادف شده است آیا برنامه های ویژه ای دارید؟ اظهار داشت: طبیعتا برنامه های ویژه داریم. طبق روالی که سال گذشته داشتیم برنامه های پر مخاطبی در امسال تولید خواهیم کرد. در مجموعه های نمایشی هم که امسال داریم تلاش می کنیم مجموعه مناسبتی برای ماه مبارک رمضان آماده پخش شود.
جبلی گفت: همه شبکه ها برای ماه مبارک رمضان طرح هایی دارند. چند مجموعه متناسب و خوب در مجموعه های نمایشی هم برای ماه مبارک که همزمان با عید نوروز است تولید و پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.