چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی»؛

«عمو قاسم» به شبکه امید می‌آید

حاج قاسم سلیمانی؛ کتاب

سینماپرس: به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برنامه «عمو قاسم» از شبکه امید روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «عمو قاسم» در هر قسمت با هدف ترویج روحیه خودباوری، تحکیم غرور ملی و معرفی عمیق قهرمانان ملی میهنی با رویکرد روایت پیشرفت از شبکه امید پخش می‌شود. این برنامه گفتگومحور بوده و در هر برنامه دو رویکرد کلی پیگیری می‌شود. گفتگو با میهمانان در راستای هدف برنامه و برگزاری مسابقاتی جذاب با محوریت آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با قهرمان کشور، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌باشد.

در این برنامه با دانش‌آموزان، راجع به محورهای برنامه گفتگو می‌شود که طی آن از دیدگاه نوجوانان، روایت پیشرفت و هویت ملی را می‌شنویم. پس از گفتگو با نوجوانان، از یک کارشناس دعوت می‌شود تا راجع به دیدگاه نوجوانان و همچنین موضوع برنامه، از دیدگاه تخصصی به مسئله برنامه بپردازد.

«عمو قاسم» به تهیه‌کنندگی محمد درویشی، سردبیری هانیه سمندری و با اجرای رامتین چیت سازان و فاطمه امجدیان به مناسبت ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پخش می‌شود.

«عموقاسم» از دو دی ماه روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۹ تا ۲۰ و چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۸ تا ۱۹ از شبکه امید و با مشارکت اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.