سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

با حکم دبیر «بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان»؛

«احمد ندافی» مدیر اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد

احمد ندافی

سینماپرس: با حکم امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان احمد ندافی مدیر اجرایی این دوره از جشنواره و آخرین مهلت پذیرش و تکمیل تقاضای حضور در این رویداد اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، احمد ندافی بازیگر و کارگردان تئاتر یزد که آثار متعددی همچون «خواهرم منم ایسمنه»، «رگال»، «چشمان مورب گیسوان پریشان»، «تیک تاک»، «مرز» و ... را در پرونده کاری خود دارد و پیش از این نیز به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با هنرمندان این استان همراه بوده است، مدیر اجرایی جشنواره بیست و هشتم تئاتر کودک و نوجوان شد.

در متن حکم دبیر برای این هنرمند تئاتر آمده است:

«جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بیست و هشتمین دوره خود در پی آن است تا با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند ادوار پیشین و مد نظر داشتن راهکارهای تازه و کارآمد گام دیگری در راه اعتلای هنر نمایش کودک و نوجوان و ترسیم فردایی روشن‌تر برای کودکان سرزمینمان بردارد.

نظر به تجربه و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر اجرایی بیست وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان» منصوب می‌شوید.

استان یزد با سابقه کهن و درخشان در فرهنگ، سنت و آیین و هنر بستر مناسبی برای شکل گیری و برگزاری شایسته ترین رویدادهای هنری است و این امر مستلزم همگرایی و همراهی همه جانبه تمامی نهادهای استان و حضور همدلانه هنرمندان شریف آن سامان در تمام سطوح برگزاری این رویداد است. امید که با اتکا به الطاف پروردگار و بهره مندی کامل از تمامی امکانات و راهکارهای موجود و هم افزایی کارآمد، در این مسئولیت پیروز و سربلند باشید.»

اعلام آخرین مهلت پذیرش و تکمیل تقاضای حضور در جشنواره

دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان آخرین مهلت تکمیل فرایند ثبت تقاضای اولیه در جشنواره کودک و نوجوان اردکان را تا پایان وقت اداری ۶ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد که این زمان تمدید نمی شود.

همچنین هنرمندانی که فرایند ثبت تقاضای اولیه خود را برای حضور در جشنواره بیست و هشتم تئاتر کودک و نوجوان انجام داده اند ولی موفق به بارگذاری کامل مدارک نشده اند نیز می توانند تا ۸ دی ماه نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام از طریق تارنمای icy.theater.ir اقدام کنند.

این تصمیم به دلیل تقاضای برخی از هنرمندان که تاکنون موفق به بارگذاری مدارک خود در سامانه ثبت نام گروه‌های نمایشی نشده اند، اتخاذ شده است.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری امیر مشهدی عباس از یکم تا ششم اسفند ماه ۱۴۰۲ در شهر اردکان استان یزد برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.