سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی»؛

«شبکه رادیویی مقاومت» فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

شبکه رادیویی مقاومت

سینماپرس: شبکه رادیویی مقاومت با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» از امروز ۱۵ آبان آغاز شد و تا پایان دی ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، مراسم افتتاحیه شبکه رادیویی مقاومت با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» ۱۵ آبان برگزار شد. این ویژه برنامه با حضور محمد توفیق ابوغالون معاون معاون سفیر سوریه، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران و ارتباط تلفنی با حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خبرنگاران در کشورهای یمن و سوریه به روی آنتن رفت. شبکه رادیویی مقاومت تا پایان دی ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رادیو مقاومت ۷۰ روز فعال خواهد بود

رضا کوچک زاده مدیر رادیو مقاومت، در افتتاح این شبکه رادیویی گفت: سال‌های قبل، رادیو مقاومت به جهت مناسبت سالگشت شهادت سردار سلیمانی در دی ماه برگزار می‌شد اما امسال با توجه به رخداد طوفان شکوهمند الاقصی و مقاومت بی سابقه و سرافراز ملت مقاوم فلسطین در غزه در یک بازه زمانی ۷۰ روزه آنتن شبکه فعال خواهد بود.

وی افزود: اگر مغزافزار گفتمان مقاومت را «استکبار ستیزی» و «آرمان فلسطین» بدانیم، امروزه این اصول مقاومت تمام قد به قیام ایستاده و در فلسطین، لبنان، عراق، ایران و سایر بلاد اسلامی برای تحقق آنها تلاش می‌شود. اهدافی که شهید سلیمانی برای آنها به شهادت رسید و امروزه مردم غزه این راه را طی می‌کنند. لذا پیوند بین مبارزه ملت فلسطین و مکتب شهید سلیمانی، باعت طولانی تر شدن رادیو مقاومت در بستر تحولات امروزه منطقه شد تا تبیین مناسبتری از رخدادهای جبهه مقاومت تقدیم مخاطبان و همراهان گرانقدر شبکه شود.

عملیات «طوفان الاقصی» آغازی بر پایان این رژیم اشغالگر است

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، در مراسم افتتاحیه «رادیو مقاومت» در ارتباط تلفنی با رادیو مقاومت گفت: معتقدم که واقعیت این است که رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند بعد از انجام عملیات «طوفان الاقصی» کمر خود را راست کند و این ماجرا آغازی بر پایان این رژیم اشغالگر است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در سخنانی اظهار داشت: انجام موفقیت آمیز این عملیات برای بسیاری از مردم دنیا همانند معجزه بود و مدیون مقاومت و حضور در میدان مردم غزه بود. زیرا در مدت ۳۰ روز ۳۰ هزار تن بمب در منطقه ای ریختند که ۳۶۰ کلیومترمربع مساحت دارد و باید مردم اینجا را ترک می‌کردند اما اینگونه نشد و مردم می‌گویند که به مقاومت خود ادامه می‌دهیم.

شریعتمداری افزود: باید به نکته‌ای اشاره کنم که دشمنان صهیونیستی می‌خواستند مردم غزه را کوچ دهند ولی خودشان الان باید کوچ کنند. ضمن اینکه یکی از مشکلات بزرگ آنها شکستن هیمنه آنها در میان جهانیان است. آنها ادعا دارند که یکی از ارتش‌های بزرگ دنیا هستند و ۳۰ روز است که نتوانستند وارد غزه شوند. آنها روی فرعون را هم سفید کردند چون فرعون فقط پسران را می‌کشت ولی اینها همه را می‌کشند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: صهونیست‌ها وقتی مردم خواب هستند شهر را بمباران می‌کنند اما نتوانستند موفقیتی را به دست بیاورند. امروز ماجرا مسئله افکار عمومی است. شاهد تظاهرات‌های فراوانی در واشنگتن، فرانسه و اندونزی هستیم. علی رغم حمایت‌های دولت‌های غربی ولی شاهد هستیم که با این وجود مردم این کشورها به خیابان‌ها می‌آیند. این ماجرا نشان می‌دهد که یکی از پایه‌های رژیم صهیونیستی افکار عمومی جهان است که امروز آن را از دست داده است.

شریعتمداری اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با آن همه ادعاهایی که در مورد امنیت و حفاظت اطلاعات داشت. اما ببینید یک عملیاتی با این وضعیت چندین ماه تدارکات دارد و آنها باید از مدت‌ها قبل باخبر می شدند که اینگونه نشد و شاهد یک شکست اطلاعاتی از طرف آنها بودیم.

مدیرمسئول روزنامه کیهان عنوان کرد: به این نکته هم اشاره کنم که در غزه همه مردم در کنار هم هستند. این رژیم تا امروز نتوانسته به فرماندهان مهم آسیب بزند ولی در این میان بسیاری ازاعضای خانواده آنها به شهادت رسیده اند. این در حالی است که همچنان در کنار مردم هستند و همچنان به دفاع خود ادامه می‌دهند. به این امید که این رژیم از صحنه روزگار محو شود.

وی در پایان تصریح کرد: حضرت آقا هم در سخنانی گفته بودند که نباید بر روی اسب بازنده شرط بندی کرد. این در حالی است که آمریکا خود را به این اسب بازنده گره زده است. موضوع دیگر اینکه بلینکن به نتانیاهو گفته بود که باید کاری کنید تا حیثیت ما بیشتر از این آسیب نبیند. که این موضوع نشان می‌دهد دنیای غرب در این ماجرا شکست سنگینی خورده است.

عملیات «طوفان الاقصی» به بهار پیروزی خواهد رسید

خالد القدومی رئیس دفتر حماس در تهران نیز در مراسم افتتاحیه «رادیو مقاومت» گفت: هفت اکتبر روز یوم الله است که مردم فلسطین این مبارزه را آغاز کردند. مردم غزه برای قبله اول مسلمانان و برای آزادی مردمی که ۱۷ سال تحت محاصره بودند. مردم ما امروز به دلیل این شهادت‌ها و قربانی‌ها ناراحت هستند چرا که چیزی جز تخریب خانه و بمباران مساجد برای ما به همراه نداشته است.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: عملیات «طوفان الاقصی» بعد از تحمل ۷۵ سال ظلم و ستم رژیم صهیونیستی انجام شده است و توانسته که ضربات سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد کند.

خالد القدومی اضافه کرد: موئلفه‌های این تئوری در جریان طراحی و انجام عملیات «طوفان الاقصی» این است که باید ابتکار عمل در دستان مقاومت باشد. اینگونه هم شد که شاهد بودیم که دشمن در جریان انجام این عملیات غافلگیر شود.

رادیو مقاومت روی موج اف ام ردیف ۹۵ و نیم مگاهرتز فعال است و علاقمندان می‌توانند با شماره تماس ۲۲۰۴۴۱۸۵ با رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.