شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

«تئاتر» برای رشد و بالندگی نیازمند توجه بیشتر مدیران و مسئولین فرهنگی است/باید «سند تئاتر» هر چه سریعتر تدوین شود

عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

سینماپرس: حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز جمعه ۱۲ آبان پس از نشست با رییس مجموعه تئاتر شهر از نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای نیز دیدن کرد.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز جمعه ۱۲ آبان پس از نشست و گفت‌وگو با سیدمحمدجواد طاهری، رییس مجموعه تئاتر شهر، از نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای نیز دیدن کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه در این دیدار خواستار توجه بیشتر مسئولین فرهنگی به هنر تئاتر شد و اظهار کرد: هنر تئاتر برای رشد و بالندگی، نیازمند توجه بیشتر مدیران و مسئولین فرهنگی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با اشاره به تدوین سند ملی تئاتر خطاب به طاهری گفت: با همکاری هنرمندان تئاتر، باید تدوین سند تئاتر هر چه سریعتر تدوین شود تا انشاءالله مسایل مختلف تئاتر از جمله تبدیل اداره‌کل هنرهای نمایشی به سازمان تئاتر و اختصاص بودجه مناسب برای تولید و اجرای آثار در تهران و شهرستان‌ها محقق شود.

خسروپناه پس از دیدن نمایش «پدر» با عوامل نمایش و رضا کیانیان، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما، دیدار کرد و گفت: باید برای حل مشکلات تئاتر، با هنرمندان جلسات مستمر و پیگیر داشته باشیم. بنده شخصا برای تشکیل این جلسات اعلام آمادگی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.