شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

در چهل و دومین نشست «آیین آواز»؛

آیین تجلیل از «محمدابراهیم ذوالقدر» برگزار می‌شود

محمدابراهیم ذوالقدر

سینماپرس: آیین تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر از استادهای پیشکسوت عرصه موسیقی ایرانی در چهل و دومین نشست «آیین آواز» فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، آیین تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر در چهل و دومین نشست تخصصی آواز در موسیقی دستگاهی ایران با عنوان «آیین آواز»، روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ساعت ۱۸ با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این برنامه علاوه بر تجلیل از محمدابراهیم ذوالقدر پیشکسوت آواز سنتی ایرانی و آوازخوانی این هنرمند، برنامه‌های گوناگونی مانند پخش کلیپ‌های موسیقی، سخنرانی یدالله کابلی خوشنویس، حسن فدائیان خواننده و علیرضا پورامید شاعر و کارشناس موسیقی در نظر گرفته شده است.

اجراهای این نشست شامل «ساز و آواز بیات اصفهان» با اجرای طاهر تنها آواز، محمدرضا تنها ویلن، علیرضا تنها تنبک و امید امیری پیانو، «ساز و آواز ماهور» با اجرای ابراهیم برزی آواز، ابوالفضل گودرزی تار، مرتضی زندآوری تنبک، اجرای «موسیقی محلی» حسن فداییان خواننده و پارسا علی‌نژاد پیانو، ساز و آواز علی صدیقی راد آواز و امین دماغ گل تار، آواز هنرجوی خردسال ضیاءالدین مؤذن و ساز و آواز دشتی حسین شعبانی آواز، محمد اکبری تار و سورنا رشچی تنبک خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.