چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

برای شصت و هفتمین دوره؛

هیات داوران «جشنواره فیلم لندن» معرفی شدند

جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰

سینماپرس: شصت و هفتمین جشنواره فیلم لندن (BFI) با انتخاب فیلمساز مکزیکی به عنوان رئیس هیات داوران بخش رسمی، اسامی داوران بخش‌های مختلف این دوره خود را نیز اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ورایتی، آمات اسکالانته فیلمساز مکزیکی، ریاست هیات داوران بخش رقابتی رسمی جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۳ را برعهده خواهد داشت. او ۴۴ ساله است و جایزه بهترین کارگردان را از جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ دریافت کرد.

هیات داوران این بخش هم شامل کیت تیلور مدیر برنامه جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ ۲۰۲۳ و نیون گوویندن رمان نویس هستند.

رئیس هیات داوران بخش رقابتی اولین فیلم بلند سینمایی که جایزه ساترلند را اهدا می‌کند کارگردان بریتانیایی راین آلن میلر و داوران این بخش شامل وانیا کالوجرچیچ مدیر جشنواره بین‌المللی فیلم روتردام و بری آدامسون موسیقیدان، آهنگساز، فیلمساز و عکاس هستند.

روبیکا شاه مستندساز و موسیقیدان جوان نیز رئیس هیات داوران بخش انتخاب بهترین مستند که جایزه گریرسون را اهدا می‌کند، خواهد بود و جنی فینلی مستندساز و پل تونتا مدیرکل خریدهای تئاتر و جشنواره‌های فیلم به او می‌پیوندند.

شارلوت ریگان، نویسنده و کارگردان ریاست هیات داوران انتخاب بهترین فیلم کوتاه را بر عهده خواهد داشت و فرانچسکا تاملینسون برنامه نویس آکادمی فیلم BFI و رینا یانگ مدیر فیلمبرداری به عنوان داوران این بخش به او خواهند پیوست.

شصت و هفتمین جشنواره فیلم لندن از ۴ تا ۱۵ اکتبر (۱۲ تا ۲۳ مهر) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.