دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

در پی تصادف با موتور؛

شکستگی سر و لگن وضعیت «متیو کاسوویتس» را نگران کننده ساخت

متیو کاسوویتس

سینماپرس: متیو کاسوویتس بازیگر فرانسوی در تصادف با موتور به شدت مجروح شد.

به گزارش سینماپرس، به نقل از گاردین، متیو کاسوویتس که بازیگر و کارگردان مشهور فیلم‌های متعدد فرانسوی از جمله «املی»، «نفرت» و «شورش» بود، پس از تصادف با موتور در وضعیت نگران کننده‌ای است.

به گفته مقامات فرانسوی کاسوویتس بازیگر و کارگردان فرانسوی دیروز یکشنبه پس از تصادف با موتورسیکلت در پاریس دچار جراحت‌های جدی شده است.

یک منبع پلیس به خبرگزاری فرانسه گفت این بازیگر ۵۶ ساله که بازیگر فیلم‌هایی چون «نفرت» در سال ۱۹۹۵ و «آملی» در سال ۲۰۰۱ بود، داشت یک دوره آموزشی موتورسواری برای آماده شدن برای ایفای نقش فیلم بعدی‌اش را می‌گذراند که به شدت آسیب دید و دچار شکستگی سر و لگن شد.

به گفته لوپاریزین دختر وی با یک مربی پشت سر او سوار بر موتورسیکلت شاهد تصادف بودند.

سال ۲۰۱۹، کاسوویتس در یک برنامه اتومبیلرانی در تلویزیون فرانسه از عشق خود به موتورسیکلت گفت، اما خود را بیشتر یک روشنفکر دانست تا یک ورزشکار. وی گواهینامه موتورسواری‌اش را در ۴۰ سالگی دریافت کرد و بلافاصله به سراغ این کار رفت.

کاسوویتس در ۲۷ سالگی با بازی ونسان کسل، هوبرت کاوندی و سعید تغماوی فیلم «نفرت» را ساخت که خودش نویسنده و کارگردانش بود. این فیلم که درباره ۳ مرد جوان در ۲۴ ساعت پس از شورش پاریس است، جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن را برای کاسوویتس به ارمغان آورد و همچنین برنده جایزه سزار بهترین فیلم که معادل جایزه اسکار فرانسه است، شد.

کاسوویتس همچنین در نقش نینو در فیلم «آملی» ایفای نقش کرد و کارشناس مواد منفجره موساد در فیلم «مونیخ» استیون اسپیلبرگ بود و به تازگی نقش اصلی سریال مهیج جاسوسی فرانسوی «دفتر» را بازی کرد که در سراسر جهان پرفروش شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.