چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

برای پخش از شبکه پنج سیما؛

«باب القبله» با یک مجری نچسب به کربلا می‌رود

برنامه «باب القبله»

سینماپرس: حسین فرزندی تهیه‌کننده «باب القبله» با اشاره به ویژگی‌های این برنامه بیان کرد که تیم تولید این برنامه قرار است از شب عاشورا به کربلا برود و از آنجا مراسم‌های ویژه را پوشش دهد.

به گزارش سینماپرس، حسین فرزندی تهیه‌کننده برنامه «باب القبله» درباره این برنامه که از ابتدای محرم با اجرای مصطفی امامی از شبکه پنج پخش شده است به مهر بیان کرد: امسال سال دومی است که در دهه اول ماه محرم، برنامه روی آنتن شبکه پنج رفت و هدف تجلیل از ستایشگران اهل بیت (ع) است که شامل مداحان قدیمی و پیشکسوت و مداحان نوین می‌شود.

وی اضافه کرد: جامعه هدف ما مردمی بودند که به هیأت‌ها و مجلس عزاداری علاقه داشتند و به طور خاص پیگیر این مراسم‌ها هستند. هر شب خدمت یکی از پیرغلامان اهل بیت (ع) و یکی از مداحان بودیم. که از جمله مداحان عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر، نریمان پناهی، سعید حدادیان مهمان برنامه شدند.

فرزندی درباره محور اصلی برنامه تصریح کرد: ما ترکیبی از مهمانان را در برنامه دعوت کردیم که از همه سلایق باشند، تمام سعی این بود که به یک نقطه مشترک برسیم و این بود که به مخاطب بگوییم همه ما زیر خیمه امام حسین (ع) هستیم. بحث محتوا و اتاق فکر برنامه با پشتیبانی مجموعه «عقیق» است که در حوزه هیأت‌ها فعالیت دارند.

این تهیه‌کننده در ادامه درباره حضور برنامه در کربلا عنوان کرد: اگر خدا بخواهد از شب عاشورا به کربلا می‌رویم و تا شب سیزدهم محرم مهمان خانه‌های مردم هستیم ممکن است دهه آخر صفر هم برنامه داشته باشیم.

وی در پایان درباره ساختار برنامه در کربلا توضیح داد: بخش جدی برنامه به مراسم‌های سنتی کربلا می‌پردازد و شام غریبان و دیگر مراسم‌های ویژه را از خود کربلا به صورت مستقیم پوشش می‌دهیم.

مهدی ملک‌پور سردبیر و علیرضا خوش‌بیان کارگردان برنامه است که هر شب از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.