دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

خروج «بنیاد سینمایی فارابی» از کُلَپس؛ تغییرات مدیریتی تایید شد؟

وزیر ارشاد: امیدوارم هر تصمیمی در مورد مدیریت بنیاد سینمایی فارابی گرفته می‌شود به نفع و صلاح آینده سینمای ایران باشد

بنیاد سینمایی فارابی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تغییر مدیر بنیاد سینمایی فارابی گفت: موضوع جابه جایی ها در عرصه مدیریت، امر متداولی است و اگر چنین اتفاقی در این بنیاد یا جای دیگر رخ دهد امری طبیعی است.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی در گفت و گو با ایرنا در پاسخ به این پرسش که زمزمه هایی درباره تغییر سید مهدی جوادی مدیر بنیاد سینمایی فارابی به گوش می رسد، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، بیان کرد: بحث تغییر مدیران معمولا در فضای رسانه ای بسیار مطرح می شود و هر روز گمانه زنی هایی در مورد جابه جایی به گوش می رسد. در این باره نیز، اگر قرار باشد تغییراتی صورت گیرد، امر متداولی خواهد بود. البته جابه جایی در بنیاد سینمایی فارابی، در حوزه اختیارات سازمان سینمایی است و آن سازمان در این زمینه تصمیم گیری می کند.

وی که در حاشیه آیین پایانی رودیداد فرهنگی «دا ۲» در فرهنگسرای نیاوران با ایرنا گفت وگو می کرد، ادامه داد: آقای جوادی زحمات زیادی در این بنیاد کشیده که قابل تقدیر است. به عنوان مثال سال گذشته سازمان سینمایی در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر، به کمک بنیاد سینمایی فارابی توانست این رویداد بزرگ را به خوبی، برگزار کند.

اسماعیلی در پایان، ابراز امیدواری کرد، هر تصمیمی در مورد مدیریت بنیاد سینمایی فارابی گرفته می شود، به نفع و صلاح آینده سینمای ایران باشد و هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد، به درستی از عهده آن برآید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.