یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

نخستین گام واقعی و رو به جلو در مدیریت «رسانه ملی»؛

تعطیلی گروه‌های فیلم و سریال در شبکه‌های تلویزیونی و تمرکز آن در «سیمافیلم» بالاخره محقق شد

صدا و سیما

سینماپرس: رییس مرکز سیمافیلم در ادامه تغییرات ساختاری در این مرکز، برای چهار گروه تولیدی جدید شامل تولیدات گونه‌های (ژانر) مختلف، حکم سرپرستی صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم در احکامی جداگانه برای چهار گروه جدید تولیدات تاریخی، اجتماعی، حادثه‌ای و طنز سرپرست منصوب کرد.

طی این احکام غلامرضا الماسی به سمت سرپرست گروه تولیدات تاریخی، بهرنگ ملک‌محمدی به سمت سرپرست گروه تولیدات اجتماعی، مهدی خلجی به سمت سرپرست گروه تولیدات حادثه‌ای و مسعود کریمی به سمت سرپرست گروه تولیدات طنز منصوب شدند.

در تغییرات ساختاری جدید این چهار گروه تخصصی در گونه‌های متنوع نمایشی در مرکز سیما فیلم به جای گروه‌های فیلم و سریال شبکه‌های یک، دو و سه و گروه فیلم و سریال سیمافیلم به فعالیت ادامه می‌دهند.

مدیران گروه فیلم و سریال شبکه‌ها حکم تازه گرفتند

مدتی بود زمزمه انحلال گروه‌های فیلم و سریال در شبکه‌های تلویزیونی به‌صورت غیررسمی مطرح می‌شد و حتی برخی متولیان و مسئولان هم در محافل غیررسانه‌ای این تغییرات را تأیید می‌کردند.

حالا خبر رسمی انتصاب چهار سرپرست جدید در قالب ساختار تازه در سیمافیلم را می‌توان اعلام رسمی پایان کار گروه‌های فیلم و سریال در شبکه‌های مختلف سیما تعبیر کرد. به‌خصوص که از میان چهار سرپرست منصوب شده، تا پیش از این غلامرضا الماسی در شبکه یک، بهرنگ ملک‌محمدی در شبکه دو، مسعود کریمی در شبکه سه مدیریت گروه فیلم سریال شبکه‌های سیما را برعهده داشته‌اند.

تعطیلی گروه‌های فیلم و سریال در شبکه‌های تلویزیونی و تمرکز آن در سیمافیلم یکی از مهمترین تغییرات ساختاری اعمال شده در فرآیند تولید سریال‌های تلویزیونی به حساب می‌آید و باید دید چه تأثیری بر خروجی شبکه‌های مختلف سیما خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.