یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

توسط دبیر «مسابقه عکس سینمای ایران» و با حضور داوران این مسابقه!

نمایشگاه انفرادی «دور خدا بگرد» پس از ۱۱ روز در «پردیس ملت» به کار خود پایان داد

حسن هندی و مسعود نجفی در چهارمین روز سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: نمایشگاه عکس «دور خدا بگرد» که با حضور چهره‌های هنری و سینمایی که بعضا برای داوری «مسابقه عکس سینمای ایران» انتخاب شده اند، پس از ۱۱ روز در گالری پردیس ملت به کار خود پایان داد.

به گزارش سینماپرس، نمایشگاه عکس «دور خدا بگرد» شامگاه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ در حالی در گالری پردیس سینمایی ملت به کار خود پایان داد که در آئین اختتامیه خود میزبانی جمعی از چهره‌های هنری و سینمایی چون: رضا کیانیان، کمال تبریزی، محمود کلاری، سیف الله صمدیان، فرزین محدث، علی نیک‌رفتار، سروش محمدزاده و میترا رفیع بود.

بر این اساس، با آغاز ماه مبارک ذی‌الحجه، مؤسسه تصویر شهر به مدت ۱۱ روز میزبان نمایشگاه انفرادی عکس «دور خدا بگرد» در گالری پردیس سینمایی ملت بود که در این نمایشگاه آثار محمدحسن هندی است که امسال عهده دار هشتمین مسابقه عکس سینمای ایران شده است و حالا عکس های خود را از دو حج تمتع سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ به نمایش گذاشته.

نمایشگاه یاد شده شامل ۳۴ عکس از مراسم حج بود که ۲۹ اثر آن در قطع ۵۰ در ۷۰، ۴ اثر در قطع ۱۰۰ در ۷۰ و یک عکس به شکل پانوراما در قطع ۷۶ در ۱۸۰ در معرض دید علاقمندان قرار داشت.

محمدحسن هندی از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در سینما و تئاتر آغاز کرد. وی در حال حاضر عضو هیأت مدیره و دبیر انجمن عکاسان سینما ایران است که پیش از این برگزاری نمایشگاه عکس گروهی انجمن عکاسان سینمای ایران با نگاه عباس کیارستمی را برگزار کرده و در حال حاضر دبیر هشتمین جشن و مسابقه عکاسان سینمای ایران است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.