یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فجر انجام شد؛

گفتگوی سینماپرس با شهردار تهران/ زاکانی: تعداد سالن های سینما را توسعه می دهیم

علیرضا زاکانی شهردار تهران

سینماپرس: دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر که در برج میلاد برگزار شد در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری حمایت ویژه ای برای رشد و توسعه سالن ها و زیرساخت های سینما خواهد داشت گفت: ما هم اکنون هم تعداد سالن های سینمای زیادی داریم اما باز هم ان شاالله تعداد سالن های سینما را توسعه می دهیم.

شهردار تهران در پایان برگزاری مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر و در حین خروج از مرکز همایش های برج میلاد تهران در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری حمایت ویژه ای برای تولید فیلم های سینمایی خواهد داشت گفت: ان شاالله بیشتر و بهتر و بالاتر از آنچه تاکنون بوده از سینما حمایت خواهیم کرد.

زاکانی در جواب به این سوأل که تدبیر شهرداری برای سالن سازی در کل مناطق شهر تهران چیست اظهار داشت: ما هم اکنون هم تعداد سالن های سینمای زیادی داریم اما باز هم ان شاالله سالن های سینما را توسعه می دهیم.

وی‌ در پایان این گفتگوی کوتاه افزود: اگر خدا بخواهد شاهد تحولات ویژه در حوزه فرهنگ‌ و هنر خواهیم بود و جایگاه فرهنگ و هنر توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد و ما با جدیت این مسأله را پیگیری می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.