یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

پس از ۱۷ سال؛

«کیانو چارلز ریوز» در نقش جن گیر نفرین شده باز می‌گردد

کیانو چارلز ریوز

سینماپرس: «کیانو چارلز ریوز - Keanu Charles Reeves» که سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در فیلم «کنستانتین- Constantine» این فیلم را به فروش ۲۳۱ میلیون دلاری رساند، پس از ۱۷ سال در نقش جن گیر نفرین شده بازی می‌کند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از اینترتینمنت ویکلی، ریوز هنرپیشه، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان کانادایی که بیشتر برای بازی در نقش نئو در سه‌گانه ماتریکس، فیلم سرعت، نقطه شکست، دراکولای برام استوکر، نقش تد لوگان در ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد، وکیل‌مدافع شیطان، جانی سیلور هند در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ و جان ویک شناخته شده، پس از ۱۷ سال با کارگردان کنستانتین برای ایفای نقش در دنباله‌ای از این اثر فراطبیعی و ترسناک باز می‌گردد.

کنستانتین که البته در سال ۲۰۲۰ در فیلم باب اسفنجی: اسفنج فراری نیز ایفای نقش کرده، گفته بود کنستانتین شخصیتی است که بیشتر دوست دارد به او بازگردد؛ ریوز سال گذشته به استیون تایرون کلبر - Stephen Tyrone Colbert کمدین آمریکایی گفت دوست دارد دوباره جان کنستانتین باشد و سعیش را کرده است.

هنرپیشه ۵۸ ساله کانادایی که او را در ایفای نقش‌های ماوراء طبیعی می‌شناسند، در اثر جدید لارنس و با همکاری شرکت برادران وارنر - Warner Bros قرار است به عنوان جن گیر نفرین شده و شیطان‌شناس ایفای نقش کند.

جن گیر نفرین شده برمی‌گردد

آکیوا گلدزمن - Akiva Goldsman نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد و در کنار جی. جی. آبرامز - J. J. Abrams، هانا می‌نگلا لورنزو دی بوناونتورا - Hannah Minghella. Lorenzo DiBonaventura و اروین استاف - Erwin Stoff به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این فیلم حضور دارد.

گلدزمن کارگردان آمریکایی سال گذشته در سالگرد پانزدهمین سالگرد کامیک-کان بین‌المللی سن‌دیگو - San Diego Comic-Con International فاش کرد که با وجود تمایل زیاد برای ساخت این فیلم، بودجه لازم برای ساخت این اثر وجود نداشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.