سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

در ششمین دوره ؛

اعلام آخرین مهلت شرکت در جشنواره ادبی خاتم

جشنواره خاتم

سینماپرس: رئیس جشنواره ادبی خاتم گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا بهمن ماه برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش سینماپرس، علی‌اکبر اشعری رئیس جشنواره ادبی خاتم، درباره برگزاری دوره ششم این جشنواره ادبی به خبرنگاران جوان گفت: فراخوان برگزاری دوره ششم جشنواره ادبی خاتم منتشر شده است و علاقه‌مندان می توانند آثار خود را تا بهمن ماه برای شرکت در این جشنواره ادبی ارسال کنند. اختتامیه ششمین دوره جشنواره ادبی خاتم، مانند دوره پنجم آن در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.  

او افزود: هنگام بررسی آثار پنجمین دوره جشنواره ادبی خاتم، متوجه شدیم تعداد دانش آموزانی که در جشنواره شرکت کرده اند، افزایش یافته است. برخی از آنها آثار خوبی دارند و در زمینه نویسندگی هم با استعداد هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بخش دانش آموزی را هم به جشنواره خاتم اضافه کنیم تا اگر نتوانستند با نویسندگان حرفه ای رقابت کنند، با یکدیگر به رقاب بپردازند.

رئیس جشنواره ادبی خاتم اظهار کرد: جشنواره خاتم تا دوره پنجم دو بخش  داشت؛ اول آثاری که با موضوع سیره پیامبر برای بزرگسالان نوشته می‌شد. بخش دیگر هم آثاری بود که با همین موضوع برای نوجوانان نوشته می شد. امسال بخش دیگری هم به جشنواره افزوده می‌شود و آن داستان نویسی نوجوانان درباره پیامبر است.

اشعری در پایان گفت: امسال هم مانند سال های قبل پیش از انتشار کتاب پنجمین دوره جشنواره خاتم، نویسندگان با داوران جشنواره گفت و گو می‌کنند و آثار پس از اصلاح منتشر می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.