سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

این هفته؛

«روایت یک سلام» روی میز «به اضافه مستند» می رود

«به اضافه مستند»

سینماپرس: مستند «روایت یک سلام» در جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «روایت یک سلام» از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، فرهاد تجری، نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب و نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و یوسف سلیمی‌نمین، کارگردان مستند روایت یک سلام مهمان برنامه خواهند بود و به بررسی تلاش‌های گروه‌های مردمی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان کرمانشاه می‌پردازند. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «روایت یک سلام»، مستند روایت یک سلام، روایتگر فعالیت‌های گروه مردمی «سلام» است که بعد از زلزله در سر پل ذهاب تشکیل شده و به منطقه اعزام می‌شوند. اعضا این گروه، اکثرا دانشجویان معماری در مقاطع مختلف و اساتید این رشته هستند که تصمیم می‌گیرند با استفاده از تخصص خود به یاری مردم زلزله زده بروند. این گروه، ۲ روز بعد زلزله در دشت ذهاب که مرکز اصلی زلزله بود مستقر می شده و در کنار قرارگاه سپاه تهران چادرهای خود را برپا می‌کنند تا به مردم سیل‌زده خدمات‌رسانی کنند.  

مستند روایت یک سلام به کارگردانی یوسف سلیمی‌نمین ساخته شده و برای اولین بار در شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۹ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۰ مهر ساعت ۹ و جمعه ۱۲ مهر ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.