یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

به کارگردانی محسن سخا؛

پیگیری دغدغه‌های زیست‌محیطی یک زوج جوان روی آنتن شبکه مستند

مستند رؤیایی در مه

سینماپرس: فیلم ۵۲ دقیقه «رؤیایی در مه» به کارگردانی محسن سخا در شبکه مستند تولید می‌شود.

به گزارش سینماپرس، محسن سخا کارگردان مستند «رؤیایی در مه» با نام قبلی «کارواش» که در شبکه مستند تولید شده است، درباره این مستند گفت: این فیلم ۵۲ دقیقه‌ای درباره یک زوج جوان مریوانی در کارواشی است که صاحب آن هستند و از حیوانات زخمی حمایت و پس از بهبود آن‌ها رها می‌کنند.

وی درباره علت ساخت این مستند توضیح داد: علاقه‌مند به محیط ‌زیست هستم و فیلم‌های قبلی‌ام نیز درباره زوجی است که در محیط ‌زیست کار می‌کردند و این فیلم نیز همان فضا را دارد.

سخا با اشاره به مدت‌ زمان ساخت «رؤیایی در مه» بیان کرد: زمان فیلمبرداری، تحقیق و تدوین یک سال طول کشید و به تفکیک فیلمبرداری ۵ ماه و بقیه مراحل نیز مربوط به تدوین و صداگذاری بود که در حال حاضر در این مرحله هستیم.

وی درباره انتخاب موسیقی این فیلم مستند نیز عنوان کرد: از موسیقی خطه مریوان استفاده کردیم تا بتوانیم با شنونده ارتباط خوبی برقرار کنیم.

عوامل مستند «رؤیایی در مه» عبارت‌اند از نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و صدابردار: محسن سخا، دستیار کارگردان: پویه نعیمی، نور، تصویر و تدوین: علیرضا بهبهانی، صداگذار: حسین قورچیان، مدیرتولید: کیوان غلام ویسی، مشاور محلی: محمد غلام ویسی، عکاس: مائده فلاح.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.