سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

هادی محمدیان؛

کارگردان فیلشاه با اینستاگرام خداحافظی کرد

هادی محمدیان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: یک کارگردان انیمیشن در صفحه خود نوشت که با اینستاگرام خداحافظی کرده است.

به گزارش سینماپرس، هادی محمدیان کارگردان انیمیشن سینمایی فیلشاه و شاهزاده روم در صفحه خود با ذکر خاطره‌ای نوشت که دیگر در اینستاگرام فعالیت نخواهد داشت.

این کارگردان پویانمایی در آخرین پست خود نوشت:

«آخرین پست

یادمه در دوره نوجوانی به سرم زده بود که سیگار رو امتحان کنم. از یه کسی پرسیدم که کار درستیه یا نه. بهم گفت یه متر و معیاری بهت می‌دم که جواب سوالت رو خودت پیدا کنی. اون معلم عزیزم بهم گفت هر وقت کاری رو خواستی انجام بدی که نمی‌دونی درسته یا غلط، قبلش یه سلام بده به امام عصر وقتی داره اون کار رو انجام می‌ده. ببین ایشون رو می تونی در اون حالت تصور کنی یا نه. اونوقت شأنیت اون کار رو می فهمی. مثلا اینطوری سلام به امام عصر وقتی داره به یتیمی لبخند می زنه یا سلام به امام عصر وقتی داره از چراغ قرمز عبور می‌کنه. سلام به امام عصر وقتی داره سیگار و قلیون می کشه. سلام به امام عصر وقتی هر صبح قبل از اینکه برای کسب رزق و روزی بیرون بزنه اینستاگرامش رو چک می کن.
سلام به امام عصر که در طول روز هر وقت از کار خسته می شه و می خواد روحش تازه بشه صفحه اینستای بی بی سی و یورونیوز و فارس ووو رو چک می‌کنه.
سلام به امام عصر وقتی که داره صفحات مذکور رو چک می کنه یه دوری هم توی سرچ اینستاگرام می زنه.
امیدوارم انقدر دیر نشده باشه. می ترسم از روزی که می گن ساعات زندگی آدما به شکل صندوقچه هایی درمی آد که در دونه دونه اش رو باز می کنند. یا خالیه یا پر شده از لجن یا کارهای خوب توشه. بدتر از اون اینه که هر وقت تصمیم بگیری جبران کنی، صندوق های جدید رو پر می کنی و صندوق های قبلی دیگه از کفت رفته. فدای امیرالمومنین که انقدر زیبا فرمود: مردمان در خوابند وقتی از دنیا می روند بیدار می شوند.
حیف از اون زمانی که برای تو گذاشتم اینستاگرام ای موجود یک چشم.
ببخشید طولانی شد. قصد موعظه نداشتم فقط یه تذکری بود به خودم. من اینستاگرام رو شش سال پیش نصب کردم به امید اینکه دنیام بزرگتر بشه. اما دنیام کوچیک و کوچیک تر شد. به اندازه یه ضربه شصت دوستام روی
اینستاگرام باشه برای اهلش که بهشون امر شده باشن چون وظیفه شونه.
یاحق»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.