چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

در آستانه شروع جشنواره

برنده «داستان‌های ناگفته» ۲۰۱۹ جشنواره ترایبکا انتخاب شد

جشنواره فیلم ترایبکا

سینماپرس: جشنواره فیلم ترایبکا برنده چک یک میلیون دلاری بخش «داستان‌های ناگفته» امسال خود را انتخاب کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی که جشنواره فیلم ترایبکا فردا شروع می‌شود، منهتن دیروز شاهد معرفی برنده امسال جایزه داستان ناگفته این جشنواره بود. این جایزه که امسال سومین دوره خود را تجربه کرد «عجیب و سیاه‌چاله» را به عنوان برنده این دوره انتخاب کرد.

یت تسانگ به عنوان برنده جایزه یک میلیون دلاری باید با دریافت این جایزه فیلمش را تا سال آینده بسازد و آن را در جشنواره سال ۲۰۲۰ به نمایش بگذارد.

داستان این فیلم یک کمدی درباره بزرگ شدن است که توانست نظر اعضای کمیته انتخاب فیلم ناساخته امسال را تحت تأثیر قرار دهد. این فیلم درباره یک نوجوان کولی است که در جمع دوستانش می‌تواند توانمندی‌هایش را کشف کند.

کمیته انتخاب امسال متشکل از حیفا المنصور کارگردان-تهیه کننده، لن آمیتو رئیس اچ‌بی‌او فیلمز، لیسا گی همیلتون بازیگر-کارگردان، کیتی هولمز بازیگر-کارگردان، میرا نیز کارگردان و کال پن بازیگر بود.

با ساخته شدن این فیلم ترایبکا به تسانگ برای توزیع فیلمش نیز کمک می‌کند. هر یک از چهار فینالیست دیگر این رقابت نیز یک جایزه ۱۰ هزار دلاری دریافت کردند.

برنده سال پیش داستان‌های ناگفته فیلم «مادربزرگ خوش شانس» توسط ساسی سیلی و آن جلا چنگ بود که امسال در جشنواره فیلم ترایبکا در ۵ ماه می نمایش داده می‌شود.

این جایزه برای حمایت از کارگردان‌های جوان ایجاد شده است.

جشنواره فیلم ترایبکا از ۲۴ آوریل کار خود را با نمایش «آپولو» شروع می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.