یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

نگاه ویژه شبکه قرآن و معارف سیما به نماز در سال جدید

جلسه مشترک مسئولین اقامه نماز کشور با حجت الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی

سینماپرس: حجت الاسلام عرفاتی بیان کرد: شبکه قرآن و معارف سیما در سال جدید نگاه ویژه ای به فریضه نماز خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس؛ جلسه مشترک مسئولین اقامه نماز کشور با حجت الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در محل سالن جلسات این شبکه برگزار شد.

در این جلسه محسن عرفاتی نماز را فریضه مهم انسان ساز برشمرد و گفت: شبکه قرآن و معارف سیما در ادامه مسیر نگاه ویژه ای به این امر الهی خواهد داشت و مخاطبان این شبکه در سال پیش رو شاهد تولید و پخش برنامه هایی اثرگذار با محوریت نماز خواهند بود.

سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما به استقبال مخاطبان از برنامه «ایستگاه نیایش» که در سال جاری به روی آنتن این شبکه رفت، اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه در قالبی نو و جذاب تهیه و تولید شد که توانست ارتباط موثری با مخاطب نوجوان برقرار کند و در همین راستا تولید فصل جدید آن در ۹۰ قسمت به زودی کلید خواهد خورد.

در ادامه این جلسه حاضرین به بیان نظرات و دیدگاه های خود جهت تولیدات رسانه ای با محوریت نماز پرداختند و مقرر شد پیوست رسانه ای بین سازمان های مختلف ایجاد و درخواست های خود جهت تولید مستند و کارهای کوتاه جهت پخش در شبکه های مختلف سیما ارائه و در دستور کار قرار گیرد.

حجج اسلام والمسلمین ارباب سلیمانی (دبیر شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، قندی (رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران)، محسنی (رئیس ستاد اقامه نماز مخابرات تهران)، بهشتی (مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور قرآنی) و آقایان مظفر (قائم مقام ستاد اقامه نماز) و مسیب زاده (مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش) و همچنین عوامل برنامه ساز «ایستگاه نیایش» از حاضرین در این جلسه بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.