دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

نمایش عکس دیده نشده حادثه تروریستی مجلس در شبکه مستند

 برنامه «به اضافه مستند»

سینماپرس: مستند «شرح یک عکس» به کارگردانی ساتیار امامی در سومین قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند» به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، سومین قسمت از فصل سوم «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «شرح یک عکس» ساخته ساتیار امامی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، دکتر سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و ساتیار امامی، کارگردان مستند شرح یک عکس مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی در خرداد ماه ۱۳۹۶ صحبت خواهند کرد و ناگفته‌هایی از این ماجرا را برای مخاطبان بیان می‌کنند. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «شرح یک عکس»، روایتی متفاوت از حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در قالب تصویری دیده نشده از آن است. عماد اسماعیل‌زاده، پسر بچه خردسال گرگانی یکی از افرادی بود که در روز ۱۷ خرداد ۹۶ و همزمان با حمله تروریستی داعش به مجلس در آن جا حضور داشت. ماجرای نجات قهرمانانه او از داخل مجلس توسط نیروهای امنیتی و در مقابل چشمان تروریست‌ها داستان عکسی را رقم زد که تا سال‌های سال از ذهن هیچ مخاطبی پاک نخواهد شد. مستند «شرح یک عکس‌» به عکس مشهور امید وهاب‌زاده از نجات عماد و تأثیر این عکس بر زندگی این کودک می‌پردازد.

عکس دیده نشده حادثه تروریستی مجلس در شبکه مستند به نمایش درمی‌آید

این مستند که به کارگردانی ساتیار امامی تولید شده است، موفق شد به فهرست نامزدهای بهترین فیلم مستند بلند یازدهمین دوره جشنواه سینماحقیقت راه یابد و در گروه هنر و تجربه نیز اکران شود. اکنون این مستند، برای اولین بار در تلویزیون و برنامه «به اضافه مستند» پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه ۱۳ آذر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۴ آذر ساعت ۹ و جمعه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.