یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲

اتمام ضبط «خانواده دکتر ماهان» تا دو ماه دیگر

سریال «خانواده دکتر ماهان»

سینماپرس: کارگردان سریال تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» گفت: داستان این سریال پیرامون محیط بانان و کسانی است که در حوزه محیط زیست کار می‌کنند و مسئله امروز جامعه است.

به گزارش سینماپرس، «علی محمد قاسمی» کارگردان سریال «خانواده دکتر ماهان» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری با اشاره به محور اصلی این سریال که این روزها در شمال کشور مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد، اظهار کرد: موضوع اصلی این سریال حفاظت از محیط زیست و حمایت از حقوق حیوانات است. این موضوع تا کنون کمی مغفول مانده و به نظر در گذشته کمتر به شکل جدی به آن پرداخته شده باشد.

وی ادامه داد: داستان این سریال تلویزیونی پیرامون محیط بانان و کسانی است که در حوزه محیط زیست کار می‌کنند و مسئله امروز جامعه است. نکته‌ای که هم از سوی مدیران و هم از سمت مردم مورد بی مهری و بی توجهی قرار می‌گیرد و هر دو دست به دست هم داده‌اند تا شرایط منطقی و عقلانی درستی نسبت به محیط زیستمان نداشته باشیم.

قاسمی ادامه داد: سریال «خانواده دکتر ماهان» محصول گروه نوجوان سیما فیلم است که در ۲۱ قسمت تولید می‌شود. بر اساس زمان بندی و برنامه‌ریزی، مقدار پیشرفت و شرایط موجود حدود دو ماه دیگر کار به اتمام می‌رسد.

این کارگردان تلویزیونی یادآور شد: .تلاش کرده‌ایم لوکیشن‌های متفاوت و خاصی را انتخاب کنیم و وارد فضاهایی شویم که بنا به شرایط تولیدی، تهیه‌کننده‌ها کمتر به سمت آن رفته‌اند. گروه تولید بسیار خوبی داریم که با همه توان سعی می‌کنند کاری در خور توجه بسازیم.

سایر عوامل این سریال عبارتنداز: تهیه کننده: بهروز خوش رزم، جانشین تهیه کننده: علی شیرمحمدی، کارگردان و مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، مدیر تولید: ناصر هادیان فر، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، طراح لباس: سهیلا نعمتی، طراح صحنه: هومن معصومی، مدیر برنامه ریزی: سامرند معروفی، سرپرست گروه کارگردانی: مهرداد یزدانی، سرپرست چهره پردازی: حمید پورسیفی، تدوینگر: اعظم نجفیان، دستیار برنامه ریز: فرید یوسف پور، دستیار ۲ کارگردان: مجتبی حسینی، مدیر صحنه: امیر جوهری، دستیار صدابردار: بابک علوی تنها، گروه لباس: لعبت مستشار- معین نظری، گروه تصویربرداری: کاظم فرامرزی، مهدی میراعلایی، کیوان محمدنژاد، پویا سجادیان، گروه چهره پردازی: آرزو ابراهیمی، مهدی جهانگیری، مدیر تدارکات: مصطفی روشن روان، گروه تدارکات: سامان تبریزی، کیهان صانعی، میلاد عرب عامری، عکاس: مهران بی پروا، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.